Gør det selv værksteder i østjylland.

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Gør det selv værksteder i østjylland.

Indlægaf Kuksi » tirs 8. mar 2011 19:01

Sad og ledte efter et gør det selv værksted.
Der skulle være åbnet et nyt i Risskov. Fandt det ikke, men der er da andre muligheder. Som også er til at betale.
http://www.bilgds.dk
http://www.super-auto.dk
Så hvis der skulle være andre der har hørt om et i Risskov, så gi' lige lyd.

Det skulle være i den gamle \"Helle biler\" bygning.
Update:
Fandt så lige denne artikkel, det hedder \"Auto Galleriet\" http://www.dinby.dk/risskov/velbesogt-forste-traef-i-autogalleriet-aarhus
Her var det så. http://autogalleriet.dk/ Ser ikke ud til at være tilknyttet gør det selv mulighed.
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:Billeder
If it ain't broken, why not tweak it?
Brugeravatar
Kuksi

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Ozan Yücelbas » tirs 8. mar 2011 19:15

Hvis det er fordi du mangler et sted at smide dytten på lift.. eksempelvis en Søndag.. Så er du velkommen til at kontakte mig, så finder vi ud af noget :-)

Værkstedet befinder sig i Horsens. Og du behøver ikke at ta værktøj med, med mindre det er noget speciel noget :P

Fik lige plader på min idag.. så skal ha lavet service i weekenden :D
MX5 Racing Green, 1.8, 1994.
Celica 2.0 1992, GTI.
Nissan Almera 1.6 Sr 1997
Ozan Yücelbas

Geografisk sted: Horsens

Indlægaf KjaLLe » tirs 8. mar 2011 20:30

Der ligger også et i Hasselager ved jeg.

8361 HASSELAGER, ALSTRUP ALLE 6. :)
/Kim ''Mazda Mx-5 1.6 '92 *Froggy*''
Billede
/Den der følger i andres fodspor, kommer aldrig foran..
Brugeravatar
KjaLLe

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Kuksi » tirs 8. mar 2011 22:36

Hvis det er fordi du mangler et sted at smide dytten på lift.. eksempelvis en Søndag.. Så er du velkommen til at kontakte mig, så finder vi ud af noget

Det var noget af et tilbud, 1000 tak for det Ozan :D
Ja det er lidt det med adgang til en lift der kniber (og så stadig lidt varmere end carporten kan tilbyde). Kunne måske finde på at tage dig på ordret.
Pt. mangler den dog at få skiftet den sidste kølerslange (svært tilgængelige, sidste af de 9 der findes på dytten), inden jeg hælder vand på. Så tænkte jeg om ikke lige tandrem, vandpumpe og pakdåser ved krumtap (short nose) og knaster skulle med i samme omgang.
Derudover ligger der b.la. stål bremseslanger, stål koblingsslange, opgraderet benzin pumpe og venter på montering. For slet ikke at tale om samtlige undervognsbøsninger foran (poly).
Så mon ikke den søndag er gået? :lol:
Det kunne være fedt at skrue sammen med en anden MX5 ejer. Mangler bare TID, og så er der lidt langt til Horsens.
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:Billeder
If it ain't broken, why not tweak it?
Brugeravatar
Kuksi

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf And » ons 9. mar 2011 19:16

Kuksi skrev:
Hvis det er fordi du mangler et sted at smide dytten på lift.. eksempelvis en Søndag.. Så er du velkommen til at kontakte mig, så finder vi ud af noget

Det var noget af et tilbud, 1000 tak for det Ozan :D
Ja det er lidt det med adgang til en lift der kniber (og så stadig lidt varmere end carporten kan tilbyde). Kunne måske finde på at tage dig på ordret.
Pt. mangler den dog at få skiftet den sidste kølerslange (svært tilgængelige, sidste af de 9 der findes på dytten), inden jeg hælder vand på. Så tænkte jeg om ikke lige tandrem, vandpumpe og pakdåser ved krumtap (short nose) og knaster skulle med i samme omgang.
Derudover ligger der b.la. stål bremseslanger, stål koblingsslange, opgraderet benzin pumpe og venter på montering. For slet ikke at tale om samtlige undervognsbøsninger foran (poly).
Så mon ikke den søndag er gået? :lol:
Det kunne være fedt at skrue sammen med en anden MX5 ejer. Mangler bare TID, og så er der lidt langt til Horsens.

SUPER tilbud at få der - flot Ozan!

@Kuksi - med alt det der er på programmet, så ville jeg tage køreturen med for at arbejde under ordentlige forhold! :)
And - ´92 NA Black & Tan Billede

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And

Geografisk sted: Svendborg

Tilbage til Diskussion