Jeg kører med RedStuff, stålarmerede bremseslanger og EBC sport discs (dem med grooves og imiterede huller). Det fungerer fint. Har beskrevet mine indtryk af kombinationen i en tidligere tråd. Jeg vil dog holde med Jeppe.... og prøve et sæt Hawk næste gang.... de får rigtig rigtig gode anmeldelser alle steder.
Grunden til at jeg valgte EBC skiverne var, at jeg havde problemer med rust på de bagerste skiver inde ved navet (kører i bilen hele året) - de endte med ikke at kunne synes - eller det vil sige..... jeg lovede synsmanden at skifte dem..... og det var ok

EBC skiverne er bedre på dette punkt end standard skiver.... (selvom de også ruster) nogle oplever dog, at de bremser dårligere, end originale glatte skiver.... det er dog ikke mit indtryk.
Mht. skiver har du jo et kæmpe udvalg.... selv Brembo.... der er desværre ikke ret mange, der laver de store skiver til NB FL.
Skulle jeg vælge i dag..... ville jeg snuppe et sæt fra australske DBA (4000 serien) - følg Jeppes link til Hawk klodserne..... de sælger også DBA skiver. Da du kører track days anbefales det normalt ikke at bruge borede skiver (men det ved du sikkert allerede), da de kan revne og i værste fald knække under hårdt brug - så vælg nogle, der kun har riller.