For at komme tilbage til emnet......
Jeg går ud fra din bekymring går på, at hvis du sender pengene up front..... får du så nogensinde fælgene at se? Sælger er på den anden side sikkert heller ikke interesseret i at sende fælgene til DK uden at se noget cash?
En smart konsulent ville nok påstå I skal have vendt en \"loose - loose\" til en \"win - win\" situation.... og hvordan gør man så det?
Vil med det samme sige, jeg kun har erfaring fra nethandel med virksomheder i USA..... og det har altid været med succes. Det følgende er bare forslag du kan underøge.
Hvis begge parter har en paypall konto, vil jeg tro, I har skrevet under på I ikke vil snyde.... hvis man læser alt det med småt..... har dog ikke tjekket. Det er vel hele fidusen ved paypall, at den letter pengeoverførsler ved grænseoverskridende nethandel... og giver en vis sikkerhed for at det går rigtigt til? Om paypal vil gå ind i en sag, hvis man rent faktisk bliver snydt vides ikke.... men man kan da smide dem en mail og spørge? De tager sig også betalt for deres service..... tag ikke fejl af det.
I kan måske også opstille en \"kunstig\" auktion på e-bay, hvor I aftaler, hvornår sælger sætter fælgene til salg... og du straks efter trykker buy. Der er så liiiige det problem, hvis der er en som er hurtigere end dig

På e-bay er der formentlig også regler om, at man ikke må snyde kunderne.... om de virker ved jeg heller ikke. Men har da købt varer både i Hong Kong og Letland (don't ask) via e-bay..... og de kom frem uden problemer.
MÃ¥ske er der andre gode forslag?
Et mere tvivlsomt forslag kunne være at spørge Flying Miata, Goodwin Racing etc. om de vil være stråmand.... hvis du lover at købe godt ind af dele i butikken.... som de kan sende til dk sammen med fælgene.
Sidst men ikke mindst....... min største bekymring ville nok gå på fælgenes reelle stand. Billeder er som sagt taknemmelige.... og du har ikke kinamands chance for at se om de eksempelvis er slået skæve på indersiden.
Handler du med en forhandler...... er du formentlig ude over alle de ovennævnte problemer..... men prisen er hamper..... især når et tilsvarende sæt lakerede fælge fås væsentlig billigere. Liebhaveri er altid svært at prisfastsætte
Måske skulle du snuppe et sæt OZ Ultraleggera i stedet??? Dem vil du blive glade for.... om ikke andet når du sidder i førersædet.