Der er ingen form for klæber. Oppe ved topstykket fik det 4 rustfri spændebånd, og ellers låser det sig selv i måden det vikles på. På stykket nede under bilen, blev det omviklet med rustfri 1mm svejsetråd for ekstra holdbarhed.
Jeg kunne jo heller ikke nære mig, skulle jo lige prøve at røre helt oppe på manifolden lige efter der var kørt i bilen.
Det kan faktisk godt lade sig gøre, uden at skulle indlægges på Rigshospitalets brandsårs afdeling efterfølgende.
Man skal nok ikke lige holde omkring det hele, men jeg kunne godt holde til at mærke kortvarigt. Noget man bestemt ikke skal forsøge sig med uden powerwrap.
Stanniolen er vel egentlig også aldeles overflødig, da dens isolerende effekt består i at reflektere strålevarme, og derfor bliver anvendt lidt \"omvendt\" her.
Staniolen er jo blank på begge sider, så vil ikke sige det er \"omvendt\". Men enig i at den er overflødig, og hurtigt begynder at falde af visse steder. Det virker som om den brændes istykker oppe på manifolden, og under bilen slides den af.