Hej Hasse,
Reservedelsmanden hos Mazda var så flink selv at nævne muligheden (formentlig ansporet af mit ansigtsudtryk).... ifølge hans hukommelse, sad der er tilsvarende hætte på nogle ældre årgange af 626.
Meeeeen...... for der er nok et men..... først skal jeg finde en skrothandler der har den pågældende hætte..... og dernæst skal jeg overtale ham til kun at sælge hætten..... og ikke hele pakken (hætte + kaliber)
Jeg giver nok Andreas et ring..... og kaster det ikke noget af sig, må jeg til lommerne og finde de 150 kr. Set fra den positive vinkel.... så er der jo et incitament til at shoppe lidt flere stumper..... for at spare i porto
Jeg var ved at smøre glidepinde, da jeg opdagede den manglende hætte..... og godt nok har det regnet i dag..... men jeg var ikke nærig med fedtet

Det er mere af forebyggende karakter.....
Skulle man stå og mangle bremsekalibre..... så sælges de meget billigt på Ebay.... fra en leverandør i England. Har ikke nærlæst, om de er originale.... men det er nye..... altså ikke renoverede kalibre til 75 £ pr. stk. for de bagerste..... det er ca. samme pris som for en hætte i DK
AS DK...... Nu har jeg pillet vinterdækkene af..... hvordan går det med \"the Polish connection\"..... er du på sagen med at finde et egnet værksted, der kan renovere fælge??? Ej... det er bare gaaaaaas