Fredensborg by (den store) night

Eksempelvis, sol på søndag, MX-5 Club Danmark aktiviteter, køretur til ....

Redaktør: Softtop

Fredensborg by (den store) night

Indlægaf Mikkel » lør 15. maj 2004 15:39

Klik på billedet herunder for at se et lille videoklip, som min kæreste snuppede på vores MX-5 rundtur i Fredensborg i nat :oops: (14. maj).

Billede

Til min store glæde mener jeg absolut, at man kan høre en råbe \"Årr ja, se en sej bil!\" til sidst i klippet. Det er en sætning, som man kun kan blive tilfreds ved at høre, når man nu kommer kørende et par minutter efter Krone 1 og de andre hof-biler er trillet forbi :wink:

Jeg håber, at I andre også kan høre, at det er det, der bliver sagt :!:

(I kan godt se det for jer, ik': I Billed Bladet på torsdag - \"Og publikum jublede, da der kom en fræk lille sprotsvogn forbi...\" :lol: :lol: :lol: )
NB-FL Sport
Brugeravatar
Mikkel

Re: Fredensborg by (den store) night

Indlægaf Martin » lør 15. maj 2004 15:49

Jo den er vist god nok, -der er vist en lille dreng på en 5-6 år der råber noget i den retning. ....Havde det så bare været en blondt babe på 23 :D

Men okay stadig imponerende, når man tænker på at \"cremen\" af dansk vognpark lige er rullet forbi, med nok så fine folk inden i!
Tidl.: V-Special (91'silverstone)
Nu: Lotus Elise s1 111s
http://www.lotuselise.dk
Brugeravatar
Martin

Geografisk sted: Brønshøj

Indlægaf Mikkel » lør 15. maj 2004 15:54

der er vist en lille dreng på en 5-6 år der råber noget i den retning

...og der er det så jeg sprøger:

\"Hvorfor er det altid drenge under 10 år, der viser deres følelser ved at komme med den slags udtryk?\"

Piger (blonde og brunetter) tør aldrig rigtig vise, at de synes det er ret lækkert, det der triller forbi på vejen. Det er sgu' en mystisk og til tider lidt uretfærdig verden vi lever i :?
NB-FL Sport
Brugeravatar
Mikkel

Indlægaf microracerdk » lør 15. maj 2004 16:01

kunne det have noget med æslet bag rattet at gøre???, ja jeg spørger bare... jeg har adskildige gange fået tilråb fra hunkøn...

Ja har endda været jagtet gennem rødovre af 4 \"2generationer\" som syntes at bilen var så lækker at de ville hijacke den... det endte godt nok med at rødovre politi konfiskerede deres renault megane coupe, så alt endte lykkeligt. men var dog en ubehagelig oplevelse.

så konklutionen må være at bilen er eftertragtet af drenge, uanset hvad der er bag rattet, og er kun ineressant for pigerne hvis der også følger noget lækkert med bag rattet... :wink:
ejer af en af de 5 oprindelige danske BRG limited edition mx-5'er.
microracerdk

Geografisk sted: nord.sj

Indlægaf Mikkel » lør 15. maj 2004 16:08

og er kun ineressant for pigerne hvis der også følger noget lækkert med bag rattet...

Av! Du må have fat i noget der...

Fremover vil jeg ikke køre i min 5'er når det er mørkt, så kan pigerne nemlig kunne se, hvad der sidder bag rattet 8)
NB-FL Sport
Brugeravatar
Mikkel

Sandheden...

Indlægaf Webmaster » lør 15. maj 2004 16:13

Er det ikke noget med at man skal høre sandheden fra børn og fulde folk... :D
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

Indlægaf Gæst » lør 15. maj 2004 16:20

Nu er det jo sådan med vi piger at vi ikke så gerne kigger efter fyre i deres biler hvis nummerpladen siger: desparat fyr søger opmærksomhed

Prøve en anden taktik. Udstrål selvtillid og overlegenhed. I skal helst se ud som om at verden kommer til jer og ikke omvendt. På den måde vare det ikke længe før de blonde piger ønsker en tur i den lille frikke bil :wink:

Selvfølgelig kommer det også an på farven på bilen og om den ligner en bil alle gerne vil køre i. Den skal altså helst være British Racing Green med lyst læderindtræk og klaplygter.

Pøj pøj fra en ægte blondine på 32 (desværre ikke 23 :D ) der allerede har fået et lift af en BRG MX-5'er med lyst læderindtræk og klaplygter
Gæst

Indlægaf Martin » lør 15. maj 2004 16:31

Trist du ikke så mig i min '91 silverstone.... (så ser en BRG jo nok lidt tris ud :wink: ) men okay nok heller ikke lige min aldersgruppe :) (det vil min kæreste ihvertfald nok ikke mene)
Tidl.: V-Special (91'silverstone)
Nu: Lotus Elise s1 111s
http://www.lotuselise.dk
Brugeravatar
Martin

Geografisk sted: Brønshøj

Indlægaf Gæst » lør 15. maj 2004 16:33

Du er måske ikke til helt unge kvinder :D :D :D
Gæst

Indlægaf Mikkel » lør 15. maj 2004 16:42

Det lyder alt sammen meget fornuftigt! Men det vil nok altid være sådan, at det vil være børn, som virker mest begejstrede, når de ser frække biler (lige meget hvad \"nummerpladen siger\").

Og ifølge Miata is a Babe Magnet. fra miata.net (en ret sjov tråd), er det noget som man kan opleve over hele verden. Jeg kan specielt godt lide denne sætning:

I think one of the greatest things about kids is they have \"a sense of wonder\" about the world that is very hard for people to maintain as they grow up.

P.S. Jeg mener nu absolut at der er en australsk accent på stemmen i klippet - så måske det er en af Mary's søskende?
Senest rettet af Mikkel man 17. maj 2004 15:06, rettet i alt 1 gang.
NB-FL Sport
Brugeravatar
Mikkel

Kender det

Indlægaf Claus » lør 15. maj 2004 20:09

Det der med et par unge knægte udstråler deres begejstring og råber til deres kammerater \"waaaw se lige den fede bil\" oplever det ikke hver dag men nok omkring 3-4 gange hver uge...dejligt *smiler*
Har før haft en vild amerikaner, men oplevede ALDRIG en så stor interesse fra omverdenen...ja, selv når man tanker benzin kommer der ofte kommentar fra nabo standeren - ret vildt så meget opmærksomhed sådan en bil skaber..
Mazda MX-5 Miata 10th Anniversary Model årgang 2000
http://autospeed.com/cms/A_109797/article.html
Brugeravatar
Claus

Geografisk sted: Roskilde

Tilbage til Events