Behandling af symptomer på roadsteritis

Køb, salg og bytte af biler og stumper

Redaktør: Softtop

Behandling af symptomer på roadsteritis

Indlægaf Munk » tors 23. mar 2006 23:22

Som emnelinien siger, jeg er ramt hårdt og søger lindring for denne tæt ved uhelbredelige \"lidelse\"

Jeg har senest kigget på denne og overvejer at slå til
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandler ... 643&page=1
Hvad er jeres mening?

Der er jo ikke en masse ekstraudstyr med, fælgene forrest har været ca 1 mm for store til at kunne være mellem bilen og noget der sandsynligvis har været fortovet, så de har nogle ca 10 cm lange skrab på selve kanten.

Derudover er den ca 1½cm brede skumgummikant der ligger rundt om bagruden/kalechen gået i stykker i begge sider.

Ellers virker det som om der er passet ganske pænt på den.

nb dette indlæg er også postet på mx5club.dk
Munk

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Webmaster » fre 24. mar 2006 07:30

Fælgene kan jo skiftes, og det er altid rart med nogle helt nye dæk på ens nye bil! Prisen virker nu ikke helt ved siden af! Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad du mener med \"Derudover er den ca 1½cm brede skumgummikant der ligger rundt om bagruden/kalechen gået i stykker i begge sider.\" ?? Er det kalchen der er i stykker, eller er det i kabinen?
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

Hejsa

Indlægaf Claus » fre 24. mar 2006 10:26

Lyder som en fair handel du kan lave der...og så er det jo med den kraftige motor.
Det er ikke noget problem med den skumgummi kant mellem bagruden og kluden, den er blot limet på, så du kan få den limet eller bede dem om og sætte en ny på for dig, hvis de vil lave en handel.
Skumgummi listen sidder der for og elliminere vibrationer fra bagruden til kluden, således at der ikke kommer unødig slid på kluden fra den tunge glas bagrude.
Ikke det store problem, men check om den har været skadet og få den undervognsbehandlet et sted hvor de har et sprøjteskema til MX5, det har aldrig skadet nogle biler og blive efterbehandlet.
Glæder mig til og hilse på dig ude på landevejen, når du kommer susende i en vidunderlig MX5´er.
Mazda MX-5 Miata 10th Anniversary Model årgang 2000
http://autospeed.com/cms/A_109797/article.html
Brugeravatar
Claus

Geografisk sted: Roskilde

Perfekt vejr

Indlægaf Munk » søn 26. mar 2006 15:58

Herligt vejr vi har her i det nordjyske i dag og DMI siger der kommer af samme slags resten af ugen :D
Med lidt held kan det betyde vejene er vasket rene for salt på fredag når jeg henter den hos forhandleren :D
Senest rettet af Munk man 27. mar 2006 08:00, rettet i alt 1 gang.
Munk

Geografisk sted: Aalborg

...

Indlægaf iron morten » søn 26. mar 2006 16:59

Det har også bare pisset ned i Taastrup/Glostrup :D

Tidligere på ugen var der en fra \"No paint\" og lave 5 små hak i min bagskærm. Det lignte parkerings buler. De var ikke så synlige, men jeg viste de var der :?

Men de er helt væk nu... Utroligt at han kan. Man kan bare køre hånden hen over, og der er intet at mærke. Super fedt.

I dag rensede jeg så sæder på den, så nu ligner det jo snart en ny bil.

Ses på vejen snart...
iron morten

Indlægaf Swootech » søn 26. mar 2006 17:24

\"Herligt vejr...\"

Mja, ved ikke lige om jeg er enig. Lige nu er der ca. 3cm sne på min bil.

Æv da! - Nu må det vintervejr fandme snart stoppe!
Swootech

Tilbage til Køb, salg og bytte