Prototyper NA

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Prototyper NA

Indlægaf And » ons 6. jul 2011 09:58

Hej

Jeg faldt lige over et galleri hvor der er nogle fine fotos af to prototyper fra Mazda. Den bil der blev til NA senere og jeg må sige at jeg er meget glad for at det ikke var det endelige design på NA'en som vi ser der.

Desuden er der en NA Coupe prototype der så har udviklet sig til NB Coupe'en som vi jo har fået nogle flotte billeder af her på forummet. Den er i mine øjne (også) usædvanligt vellykket at se på, ligesom den efterfølgende NB Coupe.

Der er også billeder af en 10th Anniversary med autografer på (bemærk omdrejningstælleren). Ligeledes en 20th anniversary i gul (for mig ser det ud som om den har 6 trins gearkasse og touch-screen radioen har jeg heller ikke set før).

Jeg linker til fotografens samlede galleri, da det er lettere. Bemærk at der fra side 2 - 5 er billeder af dyr, planter og bygninger - ikke så relevant ;)
http://www.flickr.com/photos/raizo3/
And - ´92 NA Black & Tan Billede

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And

Geografisk sted: Svendborg

Re: Prototyper NA

Indlægaf KimT » ons 6. jul 2011 22:16

And skrev:Jeg faldt lige over et galleri hvor der er nogle fine fotos af to prototyper fra Mazda. Den bil der blev til NA senere og jeg må sige at jeg er meget glad for at det ikke var det endelige design på NA'en som vi ser der.

Tak for at dele billederne/linket.
Jeg er helt enig, den prototype er ikke for køn!
KimT
NB'99 1.8
Brugeravatar
KimT

Geografisk sted: Midtjylland

Tilbage til Diskussion