Når jeg får bilen tilbage, så skal jeg nok gennemfotografere den fra ende til anden, så i kan se hvordan det er blevet. Jeg er ekstremt spændt på resultatet.
mht maling og opretning, så var den rigtig rigtig slem, der var nok hundrede buler efter haglskader i motorhjelm og bagagererumsklap, - + bag også skader ved tryklukning + for store ting - altså begge veje, der var 10-20 bilkabuler på siderne, - døren i passagersiden havde tilsynedende en gang været malet om, og efter pava behandling begyndte malingen simpelthen at falde af i store flager i den nobrede \"gummihud\" (som nu bliver fjernet helt på begge sider, selv om det måske ikke er smart, men klart flottere) og endelig bukkede den en lille anelse i begge forskærme efter formentlig at være kørt let ind i noget på fronten, det også havde en \"blød bule\" i plastik kofangeren.
Det eneste rust på bilen var i forrest i dørfalsen lige hvor de rustfrie indstigningspanelser sluttede ( i begge sider) en lille plet på en 25 øre - så disse bliver også repareret og malet - altså hele dørfalsen.
ja ok og så skal de også male hardtoppen, for den jeg købte brugt forrige år var sølvfarvet, så nu bliver den også BRG
Så meget spændt er jeg, og de skulle lave hele skidteraset på en og samme gang. Jeg er blevet dem anbefalet af en branchemand jeg stoler 100% på, som har fået lavet 6-7 biler på dette sted.
Det med læderet var mest fordi \" nu var jeg alligevel igang\"
og det gode lige nu, er at de kan bruge al den tid de vil, for det haster jo ikke med at få den hjem, udover at man er spændt på resultatet