Jeg har forgæves prøvet at logge på deres forum, men kan se at (and)re allerede er kommet i gang.
Skal jeg bare have lidt tålmodighed eller er der noget specielt man skal gøre for at komme i gang?
(... og ja, jeg har betalt kontingent for 2012)
Redaktør: Softtop
AS DK skrev:Skal jeg bare have lidt tålmodighed eller er der noget specielt man skal gøre for at komme i gang?
AS DK skrev:AS DK skrev:Skal jeg bare have lidt tålmodighed eller er der noget specielt man skal gøre for at komme i gang?
Hvordan er det nu? Læs altid det der står med småt......![]()
![]()
OK, jeg fik så ikke lige set at man skal registrere sig som bruger helt fra bunden af med medlemsnummer o.s.v.
Star skrev:med fare for at gøre mig selv totalt til grin...
hvad er der lige lavet om? - min mx5club.dk er eksakt mage til den gamle mx5klub.dk , udover den siger der er en fejl og ikke kan vise "recent events".. som jo i sagens natur er tomme..
hvori består det nye? - eller er der et eller andet jeg slet ikke har fået fat i?
jeg mistænker jeg måske slet ikke har fundet den nye side endnu, da jeg bare er automatisk logget på når jeg taster mx5club.dk , modsat tilsyneladende andre der skal "komme godt i gang"
one-niner skrev:Star skrev:med fare for at gøre mig selv totalt til grin...
hvad er der lige lavet om? - min mx5club.dk er eksakt mage til den gamle mx5klub.dk , udover den siger der er en fejl og ikke kan vise "recent events".. som jo i sagens natur er tomme..
hvori består det nye? - eller er der et eller andet jeg slet ikke har fået fat i?
jeg mistænker jeg måske slet ikke har fundet den nye side endnu, da jeg bare er automatisk logget på når jeg taster mx5club.dk , modsat tilsyneladende andre der skal "komme godt i gang"
Det lyder som et cache-problem i din browser. Klik lidt rundt i indstillinger og find en knap til "clear cache".
- Tom
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster