S: NY Cusco tårnstiver til NA, NB, NB-FL

Køb, salg og bytte af biler og stumper

Redaktør: Softtop

S: NY Cusco tårnstiver til NA, NB, NB-FL

Indlægaf jepperimmen » tirs 28. feb 2012 10:00

Henrik N har bedt mig sælge den da han har skiftet sin NB-FL ud med en NC og derfor ikke rigtigt har noget at bruge den til.. Den ligger i ubrudt emballage hos mig i Brande.

http://949racing.com/cusco-shock-tower-brace-miata.aspx

Nypris med fragt er ca. 1.800,- Den kan afhentes for 1.000,- og jeg monterer den gerne U.B.
Senest rettet af jepperimmen tirs 6. mar 2012 20:48, rettet i alt 1 gang.
NB-FL - 2004 - 1.8 Sport - Lots of modifications..
Brugeravatar
jepperimmen

Geografisk sted: Midtjylland

Indlægaf Henrik N » tirs 28. feb 2012 21:46

Vil lige tilføje det ikke var et helt frivilligt og planlagt skifte fra NB FL til NC.... jeg var, som det også fremgår af en anden tråd, MEGET glad for min kompressorladede NB FL..... men den \"lille røde\" er desværre gået til de evige \"bjergveje\" efter et frontalt møde med betonvæggen i Limfjordstunnellen.... en meget kold og meget glat mandag morgen i februar..... RIP :cry:

Familien mente det af helbredsmæssige årsager var bedst, hvis afløseren havde ESP.....
Brugeravatar
Henrik N

Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf And » tirs 28. feb 2012 22:15

Henrik N skrev:Vil lige tilføje det ikke var et helt frivilligt og planlagt skifte fra NB FL til NC.... jeg var, som det også fremgår af en anden tråd, MEGET glad for min kompressorladede NB FL..... men den "lille røde" er desværre gået til de evige "bjergveje" efter et frontalt møde med betonvæggen i Limfjordstunnellen.... en meget kold og meget glat mandag morgen i februar..... RIP :cry:

Familien mente det af helbredsmæssige årsager var bedst, hvis afløseren havde ESP.....

Jeg er meget glad på dine vegne over, at ud selv kan sidde og skrive det indlæg!
And - ´92 NA Black & Tan Billede

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And

Geografisk sted: Svendborg

Indlægaf one-niner » ons 29. feb 2012 23:36

Henrik N skrev:Vil lige tilføje det ikke var et helt frivilligt og planlagt skifte fra NB FL til NC.... jeg var, som det også fremgår af en anden tråd, MEGET glad for min kompressorladede NB FL..... men den "lille røde" er desværre gået til de evige "bjergveje" efter et frontalt møde med betonvæggen i Limfjordstunnellen.... en meget kold og meget glat mandag morgen i februar..... RIP :cry:

Damn :o HÃ¥ber ikke, at nogen kom alvorligt til skade.

- Tom
'99 Jubilæumsmodel nr. 4810
Megasquirt DIYPNP by Reverant
Trackspeed Engineering COP kit
RB 4-1, race-kat, RB udstødning
V-Maxx gevindundervogn
OZ Alleggerita HLT + 205/45-16 Yokohama AD08R
Brugeravatar
one-niner

Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Henrik N » tors 1. mar 2012 22:07

Der skete gudskelov udelukkende materiel skade.... en øm næse (tror jeg fik airbagcoveret i ansigtet) et blåt mærke på venstre knæ og en øm nakke.... det var det hele..... hvilket må betragtes som et mirakel efter et par piruetter med ca. 100 km/h :o

Tårnstiveren nåede aldrig at blive monteret..... og den ligger lidt i vejen i Jeppes garage (han skal jo have plads til de nye sæder :D ).... den skulle da gerne forskønne et motorrum her til foråret... gør jo ikke meget gavn i en kasse.
Brugeravatar
Henrik N

Indlægaf jepperimmen » man 5. mar 2012 21:38

Ingen der vil købe Henriks tårnstiver? - synes ellers det er en ok deal.

Her er årsagen til at Henrik ikke selv skal bruge den.. (posted med tilladelse fra Henrik):
Billede
Brugeravatar
jepperimmen

Indlægaf one-niner » man 5. mar 2012 23:23

:o OMG!

- Tom
V-Maxx gevindundervogn
Brugeravatar
one-niner

Indlægaf jepperimmen » tirs 6. mar 2012 20:47

Ny pris: 1.000,- afhentet
Brugeravatar
jepperimmen

Indlægaf hasse » tirs 6. mar 2012 22:55

Ser først billedet af den røde nu.
Helt ærligt:
IDIOT.
citat fra ovenfor. \"...Limfjordstunnellen.... en meget kold og meget glat mandag morgen i februar...\"

Det må vist være det udtryk, der er mest dækkende.
Hasse
1990, Crystal White.
hasse

Geografisk sted: Den anden Verden

Indlægaf jepperimmen » tirs 6. mar 2012 23:10

@ hasse
Har konstateret det før, men du lever virkeligt i en anden verden end flertallet af brugere på Five-speed..
Hvad med at udvise en smule medfølelse og glæde over at det trods alt ikke gik være eller i det mindste bare undlade at kommentere hvis 'IDIOT' er det mest konstruktive du kan komme op med???
Brugeravatar
jepperimmen

Indlægaf hasse » ons 7. mar 2012 01:36

Næ.
Min kommentar er egentlig overflødig. det vil jeg give dig ret i.
Hans egen beskrivelse af føret sammenholdt med den dækstørrelse (205-210?), der åbenbart er kørt med, taler for sig selv.

Det er da godt, at du kender den verden, som - du mener - flertallet af brugere på Five-speed lever i. Hvad du så vil bruge det til.

(((Men de fleste vil nok give mig ret...selv om de ikke er så \"uopdragne\" som jeg)))
Hasse
1990, Crystal White.
hasse

Indlægaf jepperimmen » ons 7. mar 2012 06:32

Dine indlæg taler helt for sig selv. Der er vinterdæk på bilen og 205 er standardstørrelse til bilen.
Brugeravatar
jepperimmen

Indlægaf hasse » ons 7. mar 2012 08:12

\" Dine indlæg taler helt for sig selv\".
Det håber jeg da.
Hasse
1990, Crystal White.
hasse

Indlægaf one-niner » ons 7. mar 2012 09:49

Jeg kører selv på 205/45-16 vinterdæk, Dunlop SP Wintersport 3D. Men jeg har til gengæld heller ikke noget problem med at blive opfattet som idiot af hasse - tværtimod.

- Tom
V-Maxx gevindundervogn
Brugeravatar
one-niner

Indlægaf Henrik N » ons 7. mar 2012 16:06

@ Hasse

Hmmmmmn - idioten kørte på vinterdæk, vejen fremstod 100 % tør (ingen nedbør i længere tid) og kridhvid af alt det salt Vejdirektoratet havde været så venlig at sprede ud på vejen.... idioten har kørt der dagligt de sidste 10 år.....både sommer og vinter..... så ja.... sikke en kæmpeidiot, at han beslutter sig for at skifte vognbane..... laver et forkert gearskifte.... mister herrredømmet og smadrer sin bil. Hvad tænkte idioten dog på???

Det er sådan set først da idioten kommer ud af bilen, at han kan mærke at den megen salt har gjort vejbanen glat - det vidste idioten ikke var muligt.

Hånden på hjertet Hasse...... har du ALDRIG nogensinde gjort noget dumt?

Har du bare den mindste fornemmelse af, hvad der ligger i begrebet empati?

Kan huske du i en tråd blev harm over, at en kvinde med sin datter formastede sig til at kalde dig en blærerøv eller idiot på åben gade i Helsingør..... fordi du kom kørende med kalechen nede..... det var der ingen grund til..... for hvor havde de dog ret :D

Livet er for kort til gamle sure røvhuller.... :D

Back on topic - tårnstiveren er stadig til salg..... og nej Hasse...... du må ikke købe den..... om du så tilbød mig det halve kongerige!
Brugeravatar
Henrik N

Næste

Tilbage til Køb, salg og bytte