Hvor er BMW z3?

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Hvor er BMW z3?

Indlægaf hasse » tors 27. apr 2006 18:05

Kunne desværre ikke komme til Sverige 26.4.

Har set billederne. Men hvor fa'en er BMW's sportsvogn(-e). Kan ikke se en eneste.
Umiddelbart underligt. Men ejerne er måske samme type, som jeg stødte på forleden:

Jeg udskiftede varmeslangerne til kabinen. Og da jeg ikke havde mærket dem og ikke kunne finde nogle billeder, gik jeg op til en lokal mx5-ejer og spurgte ham, om jeg måtte kigge i hans motorrum.
Det måtte jeg gerne, hvis jeg vidste, hvordan man åbnede kølerhjelmen!!!! (det er der åbenbart nogen, der har folk til).

NÃ¥ tilbage til BMW:
Var der nogen af de tilstedeværende fra deres klub, der havde en forklaring?

(Jeg kan egentlig godt lide deres dyt)
Hasse
1990, Crystal White.
hasse

Geografisk sted: Den anden Verden

Re: Hvor er BMW z3?

Indlægaf Mikkel » fre 28. apr 2006 10:09

hasse skrev:Jeg udskiftede varmeslangerne til kabinen. Og da jeg ikke havde mærket dem og ikke kunne finde nogle billeder, gik jeg op til en lokal mx5-ejer og spurgte ham, om jeg måtte kigge i hans motorrum.
Det måtte jeg gerne, hvis jeg vidste, hvordan man åbnede kølerhjelmen!!!! (det er der åbenbart nogen, der har folk til).

Sjov historie.

...og jeg tror godt vi her på forummet ved, at det vidste du godt :D

"Ham/hans" - skrev du ikke forkert? Skulle det ikke have været "hende/hendes"? :twisted:
NB-FL Sport
Brugeravatar
Mikkel

Indlægaf Webmaster » fre 28. apr 2006 10:23

Der var faktisk mange sjove vogne med derop.. Lyden af sådan en M3 CSL'er der yder maks, er altså sød musik!

Desværre løb mit kamera tør for strøm :cry: - så det blev ikke til så mange billeder af de \"spændende\" biler ;o) Men der bliver nok snart en anden gang :wink:
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

Hmmm

Indlægaf Claus » fre 28. apr 2006 20:05

Hasse, hvis du har prøvet og køre i en Z3 så ved du hvorfor de ikke var med...puuuha, det er ikke en sjov oplevelse.
Jeg var lidt tændt på sådan en med sænket M undervogn og flotte 17\" men efter en tur i bilen, nej tak...aldrig igen.
Mazda MX-5 Miata 10th Anniversary Model årgang 2000
http://autospeed.com/cms/A_109797/article.html
Brugeravatar
Claus

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Thomsen » fre 28. apr 2006 23:29

Webmaster skrev:Der var faktisk mange sjove vogne med derop.. Lyden af sådan en M3 CSL'er der yder maks, er altså sød musik!

Desværre løb mit kamera tør for strøm :cry: - så det blev ikke til så mange billeder af de "spændende" biler ;o) Men der bliver nok snart en anden gang :wink:

Jeg hørte godt nok noget om, at i havde lidt svært ved at hænge på- noget med en grøn bmw 323ti- compact... :D :D
ChristianThomsen.
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: København

Indlægaf Webmaster » lør 29. apr 2006 08:45

Thomsen skrev: Jeg hørte godt nok noget om, at i havde lidt svært ved at hænge på- noget med en grøn bmw 323ti- compact... :D :D

Du mener den med 328i motor, M3 bremser og regnvejrslicks "competition use"...? Yeps... den var ret giftig og køreren ikke helt uden evner!! :?
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

Indlægaf Thomsen » lør 29. apr 2006 20:59

Webmaster skrev:
Thomsen skrev: Jeg hørte godt nok noget om, at i havde lidt svært ved at hænge på- noget med en grøn bmw 323ti- compact... :D :D

Du mener den med 328i motor, M3 bremser og regnvejrslicks "competition use"...? Yeps... den var ret giftig og køreren ikke helt uden evner!! :?

Nemlig.. Den er ret sjov ikk..!
ChristianThomsen.
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: København

Tilbage til Diskussion