Jeg vil absolut anbefale turbo! Det kører kanon, har en mega fed lyd og så rykker det PÆNT meget.
Min er en 115 Hk fra 91.
Det eneste vi har lavet som ikke er standard er at vi har sænket kompressionen med en større stålpakning.
Indtil videre holder den fint til det. Vi har dog heller ikke særlig højt tryk på turboen da jeg ikke har fået min intercooler på endnu og vil vente indtil da med at hæve den. Det bliver dog stadig meget lidt da jeg synes den rykker totalt vildt som den er nu. (Siger alle absolut også der er med ude og prøve den). Tror den har ca. 170-180 Hk. nu med 0.39 i ladetryk (efter hvad han fortalte mig ham der monterede turboen). Så 0,6 måske 0,8 med intercooler skal nok blive sjovt, men nu ser vi.
Nu når vi snakker om montering så gad jeg ikke selv bøvle med det og ville hellere ofre det ekstra det nu kostede ved at få en prof. til det.
Jeg kontakede K-power i KBH og afleverede bilen om fredagen og hentede den midt på ugen igen. Der kørte alt 100%!
Mener prisen var 32.000 med alt. og så er der jo også garanti på monteringen så længe det ikke er misbrug.
Er der mere jeg kan hjælpe med så spørg endeligt.
Har lavet en lille video hvor jeg laver en 0-120 så i kan se det hvis i er interesseret så i kan få et lille indtryk af acc. i den. Men det er selvfølgelig svært at se, det skal føles \"in real life\".
PS. Det skal lige siges at der er MEGA meget forskel på før og efter turbo. Det kan overhovedet ikke sammenlignes.
0-100 har jeg ikke lige testet men min gæt er 6-7 sek. og top ved jeg heller ikke. Var dog lige ude og fyrer den godt af da der var en der gerne ville prøve at kører hurtigt. Ud af en lige vej der ikke var særlig lang nåede vi op på 220 og så blev vi nød til at bremse og der var stadig mere fart i den. (Det skal også prøves en dag på motorvejen uden tvivl!)