Underlæbe på NA. Lidt hjælp..

Eksempelvis raslelyde, motor, ubalance i dæk etc.

Redaktør: Softtop

Underlæbe på NA. Lidt hjælp..

Indlægaf Wackey » lør 10. jun 2006 11:29

Jeg har købte en under læbe til min NA'er men jeg kan ik helt regne ud hvordan jeg skal få den monteret.. kan kun se hvordan jeg skal få den skruget fast ude i sidderne.. men ikke inde på midten der er ikke noget i selve læben jeg kan skruge den fast med.. kig på billederne og se om i har en rigtig god løsning..

Har tænkt på om man skal bygge lidt ud med glasfiber i toppen så der var noget jeg kunne skruge den fast med?

http://peecee.dk/?id=42980
http://peecee.dk/?id=42981

Med venlig hilsen

Michael
Brugeravatar
Wackey

Geografisk sted: Horsens

Indlægaf Hojannes » søn 11. jun 2006 12:41

skal den ikke \"bare\" limes fast?
Hojannes

Indlægaf Wackey » søn 11. jun 2006 17:18

Hojannes skrev:skal den ikke "bare" limes fast?

Falder den så ikke bare af når der kommer lidt vrid og vind på den? Det skal satme være noget Stærkt lim der skal kunne holde den der forand..

Men jeg ved det ikke.. det skal vil ikke bare være sådan noget almendeligt plastik lim?
Brugeravatar
Wackey

Indlægaf Hojannes » man 12. jun 2006 12:56

benytter du rudelim, er det ikke til at flå af igen, det man sætter skørter på med, på f.eks alle de små saxoer alle der hedder \"brian\" køre rundt i :)
Hojannes

Indlægaf Wackey » man 12. jun 2006 21:59

Hojannes skrev:benytter du rudelim, er det ikke til at flå af igen, det man sætter skørter på med, på f.eks alle de små saxoer alle der hedder "brian" køre rundt i :)

Okay mange tak.. Vil jeg prøve.. Kan jo lige prøve at lime noget sammen inden og se om det holder :) :wink:
Brugeravatar
Wackey

Tilbage til Problemer og løsninger