hasse skrev:137.2 HK ved 6705 rpm
154.4 NM ved 5921 rpm
MX5'er NA 1,6 1990.
Iøvrigt har jeg opgivet tændingen forkert. der skal stå 14 grader.
137HK fra en 1,6'er??? Hvad er der gjort ved den???
Redaktør: Softtop
hasse skrev:137.2 HK ved 6705 rpm
154.4 NM ved 5921 rpm
MX5'er NA 1,6 1990.
Iøvrigt har jeg opgivet tændingen forkert. der skal stå 14 grader.
nebrot mx5 skrev:med et ordendligt " bolt on kit " er det i hvertfald dobbelt op
Softtop skrev:Thomsen skrev:Men husk på at efekttab i transmisionen er ikke bare 18hk. Hvis du fordobler efekten bliver det lige pludselig til 36hk..
Jammen hvis man holder den i 1' eren er det kun 1/4 krafttab
Thomsen skrev:Ja. det er et stroker kit fra fm jeg har købt. Om det er pengene værd kan jeg desvære ikke svare på, da bilen ikke er på hjul endnu. Mangler nogle dele fra Japanien.. Men de ekstra 150ccm giver et hurtigere spoolup, og man kan derfor kører med en lidt større lader, og det kan vi li´.
Men husk på at efekttab i transmisionen er ikke bare 18hk. Hvis du fordobler efekten bliver det lige pludselig til 36hk..
Thomsen skrev:
Velkommen hjem... Vi har savnet dig..![]()
.
Thomsen skrev:Ang g-tech har jeg ligesom Claus invisteret i den lille fantastiske dims.
Mest fordi man kan få overført efektkurver til sin pc, og det kan man jo bruge til, at få det mest optimale gearskifte. Og så er der jo os lige drag delen i g-tech. Det fås nok ikke bedre...
Piphest skrev:Thomsen skrev:Ang g-tech har jeg ligesom Claus invisteret i den lille fantastiske dims.
Mest fordi man kan få overført efektkurver til sin pc, og det kan man jo bruge til, at få det mest optimale gearskifte. Og så er der jo os lige drag delen i g-tech. Det fås nok ikke bedre...
Jeg går efterhånden også og overvejer at købe en G-Tech RR...
Hvor har I, der har en købt jeres og hvad har I givet for den?
Min plan er at komme til Maglesø på lørdag.
Er der en af jer der har en G-Tech, som også kommer til Maglesø, og evt. ville tage den med der?
Det kunne jo være lidt sjovt at se den fantastiske "dims", og hva' den kan, inden man køber...
Thomsen skrev:Piphest skrev:Thomsen skrev:Ang g-tech har jeg ligesom Claus invisteret i den lille fantastiske dims.
Jeg går efterhånden også og overvejer at købe en G-Tech RR...
Hvor har I, der har en købt jeres og hvad har I givet for den?
Min plan er at komme til Maglesø på lørdag.
Er der en af jer der har en G-Tech, som også kommer til Maglesø, og evt. ville tage den med der?
Det kunne jo være lidt sjovt at se den fantastiske "dims", og hva' den kan, inden man køber...
Jeg kommer ikke på maglesø lørdag, men hvis webmaster skal derop, kan han jo låne min, så i har lidt og lege med...
Tilbage til Tuning og modificering
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster