Hehe.. Ja har godt set i hygger jer lidt med jeres NB og NA diskussioner

... Men jeg har længe ønsket mig en MX5 og da jeg fandt en næsten alt for billig Mx5'er var jeg solgt... Den har dog en del der skal laves f.eks. skal der 2 nye bagskærme på da de har store spartel opfyldninger, kalechen har en revne der er blevet lappet så den skal nok udskiftes til vinter og bunden har aldrig fået tectyl så der er også noget at svejse lidt på

.. Hvad jeg har skiftet kan jeg nævne bl.a. olie, diff. olie, tændrør, luftfilter (kn-kit), lexus baglygter, hvide blinklys, forlygter er blevet ombygget til xenon, 17\" aerospeed fælge, udstødning fra en rusten original til Simons sports udstødning plus meget mere og så er jeg ved at lave rødt læder indtræk i hele bilen... Det blir bare flot

... Så jeg håber at jeg næste sommer ka vise den frem til diverse sammenkomster.. Udover alt dette er jeg i dag netop begyndt at teste pd5 et brændstof additiv, jeg er enorm spændt på om det har en effekt.. Hvis der er nogen der har nogle gode ideer til bilen er de meget velkomne til at lægge et indlæg.. Min ide er at lave en mega fed/flot mx5 uden at det bliver overdrevet og grimt... Så bare kom med ideerne...
En verden uden MX5, ville være det samme som en verden uden... øhhh... Tænke Tænke Tænke... Nej