Da jeg købte min kære \"Maren\" sidste år, glemte jeg at lyne bagruden ned, hvilket resulterede i 1 stk flækket bagrude på turen hjem...!
Ville så købe en ny bagrude, men ifølge Andreas var resten også moden til udskiftning - så jeg bestillte en \"glasfold\" fra www.duettomotors.com...
Dem havde jeg så lidt problemer med, da de ikke ville acceptere mit visa da jeg ikke var amerikaner(!) - Endte med at lave en bankoverførsel, og har så ellers derfra haft en hulens masse problemer med fragten, som en bekendt skulle klare sammen med nogle dele til camaroen...
Tirsdag kom den så endelig, desværre har de ikke sendt den nye rainrail med som jeg bestillte, heldigvis fejler den gamle ikke det mindste. Gik i gang kl. 17.30 i går og var færdig 03.00 i nat - det tager pænt lang tid og er en anelse bøvlet må jeg sige
Men resultatet blev godt, og nu har jeg endelig glasbagrude og en kaleshe som folder uden at skulle lynes op
Så til dem der har lysten - det kan sagtens lade sig gøre, men regn med at det tager lidt tid (var nødt til at gøre det i nat, da jeg kører på ferie i morgen....)
IIH hvor det pyntede!