Jeg har altid påstået at min var kontant som en gocart....selv da jeg var ude og køre den sidste nye Porsche 911 S4 var den mere \"slatten\" end min MX5 \"skulle jeg aldrig have sagt til ham fra Porsche, kunne se på hans udstyk at jeg var en dansker idiot....Nu, ja så føles den lidt som Porschen, altså at bilen ikke falder 100% til ro med det samme hvis hurtigt laver en retningsændring på vejen, lidt som om bagenden lige skal falde til ro..taler om et milisekund, men det er absolut til og føle.
Kan det skyldes at de dæk har mere mønster end den jeg kom fra...
Kan det skyldes at karkassen er MEGET hårdere på de continental dæk, han havde problemer med og krænge dækket af fælgen, fordi dækket var så stift.
GoodYear siger 40PSI/2.7 bar...et meget højt tryk, det argumenterer de med at dæksiden ikke er så stiv og at dækket risikerer og revne lige under selve mønsteret...
Nåede op på lidt over 1G med de gamle dæk og der var mere tilbage - men i rengvejr var de ubrugelige...glæder mig til og teste de nye....
Men er ikke specielt jublende over de GoodYear, det er sidste gang jeg køber dem til min MX5.
PS: Nu kan jeg spille CD musik selv på en ujævn vej, uden den \"hopper\"