min kører ikke mere i år, men her er gode råd til jer der endnu ikke har fået den vinterklar
http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=4061456/
Redaktør: Softtop
Danny skrev:At skulle køre i en anden bil i et helt halvt år må da være ulideligt.
Så hvis du gerne vil ha' den følelse tilbage som du havde den første gang du skulle ud og køre bil lige efter du havde fået pappet
Min har aldrig kørt vinter. Sidste vinter havde jeg ikke behovet for at have bil nr. to (5'eren) om vinteren og året før købte jeg en Golf 2'er til 15.000 i oktober og solgte den igen i april til 13.000. I vinter perioden er 5'eren på stilstandsforsikring og Golf'en havde kun ansvarsforsikring. De totale forsikringsomkostninger var ca. 2.000 billigere end hvis jeg havde haft fuld forsikring på 5'eren i vinterperioden. Dvs. mit resultat var AT DET GIK LIGE OP!Danny skrev:Desuden er det vel dyrere uanset hvilken bil jeg vælger, der skal jo tegnes ny forsikring, den er sikkert mere upålidelig (og jeg orker ikke selv at reparere og kæle for en anden bil), så det er vel et økonomisk hul i jorden at have vinterbil? Også selvom 5'eren får lavere forsikringspræmie. Kan det overhovedet betale sig?
Danny skrev:eller købe en spand og så ellers komme sponsormærkater på den
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 0 gæster