Nyt glas til sidespejl

Eksempelvis raslelyde, motor, ubalance i dæk etc.

Redaktør: Softtop

Nyt glas til sidespejl

Indlægaf Felix » tirs 26. dec 2006 00:46

Kære forum

I denne dejlige juletid synes en person - formodentlig en cyklist ude af kontrol der prøvede at snige en julebrandert hjem, at jeg lige skulle have den extra julegave at komme ned og finde min elskede med sidespejlet smadret og 3 buler i forskærmen. Jeg er dybt taknemmelig kan slet ikke få armene ned :o NOT :evil:
Gaven var desværre ikke vedlagt afsender, så jeg ved ikke hvad jeg skal stille op med min taknemmelighed.
Da sidespejlet er lakeret og heldigvis iøvrigt har taget imod knupsene uden at lide overlast i øvrigt, tror jeg at jeg kan nøjes med at skifte selve glasset ud - altså skal jeg have et nyt glas til sidespejlet (og banke buler ud når jeg får tid til at afmontere forskærmen- pragtfuldt).
Jeg kunne godt bruge lidt hjælp og spørger derfor forummet - Er der nogen der har prøvet at skifte glas i sidespejlet? Kan man? Og ved hvor man får fat i sådan et?

God bagjul til alle
Sølvfarvet NA 1990
Brugeravatar
Felix

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Danny » tirs 26. dec 2006 10:44

Jeg tror det her er en af dem, hvor jeg peger på Au2fast igen. Jeg ved dog ikke om hans telefon er aktiv her i juleferien, men du kan fange nummeret på www.au2fast.dk.

Jeg ved han har hele sidespejle til omkring ca 300 kr (brugt altså), men de skal nok lakeres for at matche din bil, så jeg forstår godt hvorfor du vil nøjes med glasset.

Selv god bagjul.
92' NA med AGX, Butterfly, Superpro og FM mounts.
Danny

Geografisk sted: Videbæk

Indlægaf Sølvsten » ons 27. dec 2006 11:33

Da jeg fik min bil omlakeret i foråret havde jeg held med at liste den sorte liste af sidespejlet ligeså forsigtigt med en lille skruetrækker.

Derefter har jeg limet listen fast igen.

Det var der ikke det store problem i.
Brugeravatar
Sølvsten

Indlægaf Felix » ons 27. dec 2006 11:54

Super - Tak for svarene :D
Sølvfarvet NA 1990
Brugeravatar
Felix

Tilbage til Problemer og løsninger