Fællesbestilling; skal vi prøve igen?

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Fællesbestilling; skal vi prøve igen?

Indlægaf Danny » fre 5. jan 2007 12:06

Der har godt nok ikke været interesse for det sidst, men nu hvor jeg skal til at bestille fra FM igen vil jeg for god ordens skyld høre om nogen vil være med for at spare på fragten?

Jeg har ikke prøvet det før i praksis så jeg kan desværre ikke på forhånd sige hvor stor besparelsen er. Jeg har forhørt mig om deciderede gruppebesparelser, men med det antal vi forventeligt højst kan mønstre her i lille DK (personligt forventer jeg fra 0 til max 2) er det ikke på tale. Det er derimod selve forsendelsen afhængig af hvilke varer der er tale om, hvor der kan hentes en besparelse. Måden de vil gøre det på er at samle mest muligt i færrest mulige kasser.

Jeg forventer tidligst at bestille i aften, men kan godt vente hvis det ønskes for at nogle skal kunne være med.

Hilsen Danny.
92' NA med AGX, Butterfly, Superpro og FM mounts.
Danny

Geografisk sted: Videbæk

Indlægaf Helle » fre 5. jan 2007 14:46

Har du et link til det pågældende sted? Jeg kunne da nok godt blive fristet af et eller andet...
Helle
--------------------------------
og Felix (NB 1,8i 1999 Grace Green Mica)
Helle

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Webmaster » fre 5. jan 2007 15:15

Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

Indlægaf Helle » fre 5. jan 2007 17:15

Tak Webmaster :D

Danny, jeg kunne godt være lidt varm på sådan en butterfly men jeg vil helst lige tale med Andreas om det først (skal til ham på fredag).

Hvis du vil vente så længe med at bestille, så giv mig lige et praj.
Helle
Helle

hmmm

Indlægaf Claus » fre 5. jan 2007 18:30

Helle : En butterfly til kvinder, tror jeg nu ikke de forhandler der ;-)
Mazda MX-5 Miata 10th Anniversary Model årgang 2000
http://autospeed.com/cms/A_109797/article.html
Brugeravatar
Claus

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Helle » fre 5. jan 2007 20:20

CLAUS !!!!!!!!!!!!!!!!!! :oops: :oops: :oops: :oops:
Helle
Helle

Indlægaf Danny » fre 5. jan 2007 20:44

Ahem...yes... :wink:

Jeg troede du var hos ham i dag, sådan forstod jeg det på ham. Dvs jeg var der i går og spurgte om en der hed Helle kom samme dag, og han sagde \"nej på fredag\".

Men godt valg, det er nemlig også den jeg skal købe. Jeg kan såmænd godt vente, jeg har i forvejen et fælg/dækprojekt at give mig til så jeg det gør ikke noget :D

Egentlig er det ret heldigt du har kig på nøjagtig det samme produkt, det gør det pærelet at dele fragten.
Danny

Indlægaf Helle » lør 13. jan 2007 08:18

Helle skrev:jeg vil helst lige tale med Andreas om det først

Andreas syntes ikke lige det var sagen til min bil i dens nuværende udformning = helt original. Efter hans mening skal vi prøve lidt andre knap så drastiske metoder for at stive den af. f.ex noget Koni undervognssæt. Og når han siger det, tja så er det det vi gør. Så jeg hopper af - Beklager.
Helle
Helle

Indlægaf Danny » lør 13. jan 2007 10:52

Det er helt i orden, det kan han også have ret i når bilen står som den gør. Gik eftersynet ellers godt?
Danny

Indlægaf Helle » lør 13. jan 2007 11:25

Danny skrev:Det er helt i orden, det kan han også have ret i når bilen står som den gør. Gik eftersynet ellers godt?

Ja altså jeg var lidt målløs, selvom jeg jo havde hørt meget godt om ham fra jer andre. Det er jo de små ting der gør det, ik? At han f.ex checkede lufttrykket i mit reservehjul, justerede vinklen den ene sprinklerstråle, smører vinduesviskere, bøjede beslaget til den forreste nummerplade lidt, så bilen får lidt mere luft og den slags.. det havde jeg ikke lige regnet med. Fik også lige skiftet dørbeklædningen i den ene side da nogle vandaler havde forsøgt at kompensere nogle knækkede clips med en kæmpestor stjerneskrue - jeg kan jo kun tilskrive min uvidenhed at jeg troede at sådan skulle det se ud :oops:

Så Andreas har fået endnu et nyt medlem i sin fanklub. At han så samtidig er mega-rar er jo kun et yderligere plus.

Og Felix fik en "clean bill of health" hvilket var det allerdejligste. Godt at vide at han er lige så fin som jeg selv troede.. :D :D
Helle
Helle

Indlægaf Danny » søn 14. jan 2007 00:18

Ja det er rart at have ham i baghånden af og til.

F.eks. da min nøgle sad fast i tændingen og jeg besluttede mig for at udskifte de gamle låse nu jeg alligevel stod med problemet. Mazda sagde det ville koste fra 2700 kr til 4100 kr afhængig af stelnummer eksclusiv installation. Jeg ringer derefter til Andreas, som siger at det ikke nytter noget, da min er en US-model og derfor ikke kompatibel med en europæisk tændingslås. Noget Mazda-mekanikeren først ville have opdaget halvvejs inde i operationen.

Mazda har også solgt mig møtrikker til bagakslen, men de passede heller ikke til bilen af samme grund som ovenfor. Noget Andreas fortalte mig da vi tilfældigt kom ind på emnet, og foreslog at vi bare kunne bytte lige over, da han havde nogle i US-størrelse på lager.

Man kan vel ikke bebrejde en mekaniker, der kun ser en mx-5'er få gange om året, at han har mere kendskab til en 626. Men så er det nu alligevel rart at have en i landet, der næsten ved alt om vores bedste køb :D
Danny

Tilbage til Diskussion