Nye fælge

Eksempelvis turbo, luftfilter etc.

Redaktør: Softtop

Indlægaf Thomsen » lør 6. jan 2007 16:56

Danny skrev:En variant 3? Er de endelig kommet med det til 5'eren eller har du snuppet den fra en anden bil og så fiflet lidt?
Jeg har altid kun kunnet finde variant 1 og da jeg får nogle måneder siden læste om undervogne på miata.net var det også den eneste tilgængelige udgave kunne jeg forstå på det.

At du har villet sælge den bil forstår jeg stadig ikke.

Jeg fik den special fremstillet til min bil for nogle år tilbage.. Det tog ca 3 mrd. at få den leveret.
Mht til salg er det jo sådn, at man nogle gange kører surt i det hele når tingene driller. Og i år har ikk været nogen undtagelse.
ChristianThomsen.
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: København

Indlægaf Softtop » lør 6. jan 2007 18:01

Thomsen skrev:Jeg kører på 18" fælge af mærket Centerline. Kan ikk lige huske hva de vejer, men det kan softtop garenteret...!!

Tak for tilliden, meen det kniber sgu lidt.. :oops:
Vægten på 17" varianten har jeg dog kunnet finde: 6.8kg :o
Hvilket iøvrigt er lettere end OZ's Ultraleggera 8)
1994 1.8NA
Brugeravatar
Softtop

Indlægaf Arleth » søn 7. jan 2007 18:55

Thomsen

Hvor langt ned har du skuet din gevindundervogn, når du kører i hverdagen, jeg har lige bestilt kw gevindundervogn variant 2 til min NB
jeg har aldrig kørt med gevindundervogn før, så jeg glæder mig som et liile barn :lol:
Arleth

Indlægaf Thomsen » søn 7. jan 2007 21:13

Arleth skrev:Thomsen

Hvor langt ned har du skuet din gevindundervogn, når du kører i hverdagen, jeg har lige bestilt kw gevindundervogn variant 2 til min NB
jeg har aldrig kørt med gevindundervogn før, så jeg glæder mig som et liile barn :lol:

Jeg vil tro det er en 60-70 mm. Men aner det faktisk ikk :!: :!:
ChristianThomsen.
Brugeravatar
Thomsen

Indlægaf Thomsen » tors 11. jan 2007 23:54

Det er 215/35-18 hele vejen rundt.. :D
ChristianThomsen.
Brugeravatar
Thomsen

Hmmm

Indlægaf Claus » fre 12. jan 2007 15:42

Thomsen, den grønne er det ikke den der fik baghjul af en sølvgrå MX5 imens jeg filmede det ? :lol:
Mazda MX-5 Miata 10th Anniversary Model årgang 2000
http://autospeed.com/cms/A_109797/article.html
Brugeravatar
Claus

Geografisk sted: Roskilde

Re: Hmmm

Indlægaf Thomsen » fre 12. jan 2007 23:40

Claus skrev:Thomsen, den grønne er det ikke den der fik baghjul af en sølvgrå MX5 imens jeg filmede det ? :lol:

Som jeg har sagt SÅ mange før er min "den grønne" klart den hurtigste. Men Føreren af "den sølvgrå" er som bekendt en langt bedre racerkører end jeg, faktisk er han i de sidste år blevet kendt som "Ferarri killer" på diverse baner verden over... :lol: :lol:

Og husk nu at det ikke er en skam at tabe til en der er bedre end dig selv...!!! Og i det selvskab er jeg ganske godt tilfreds med en 2.plads.
Også selvom nr.2 er den første taber... 8)
ChristianThomsen.
Brugeravatar
Thomsen

Foregående

Tilbage til Tuning og modificering