Jeg er i den situation at en dør er blæst op i siden på min nb 2001, og har lavet et par ganske synlige tryk og ridser i toplakken ca ved blinklyset 10 cm foran døren.
Heldigvis var det her en af de få gange hvor vedkommende personligt opsøger en for at give adr og tlf nr. Det kan måske hænge sammen med vi var i kirke for at få min lillesøsters barn døbt og det var en af de andre kirkegængere der havde lavet bulerne. Men hatten af for ærlighed, det havde været nemt bare at smutte.
Der er tale om de sædvanlige to buler fra en bildør der har trykket pladen ind over ca 5 * 10 cm ved et buk i midten, ridser i toplakken mm.
Så spørgsmålet er.
Kan bulen rettes op, spartles og males eller skal man sætte en ny skærm på? I givet fald hvor svært er det at skifte den. Den er så vidt jeg ved boltet på.
Jeg har en tilsvarende placeret men mindre bule i den anden forskærm, sikkert lavet på samme måde, så der kunne evt være idé i at skifte sættet nu man er i gang.
ma5parts har en Front Wing, Mk2/2.5 til 95£, ready to paint, men sender ikke udenfor uk pga størrelsen.
Jeg bor i Aalborg, så evt kørsel til fyn
Er der nogen der har været i samme situation og har en idé om priser og muligheder?
Kan man selv skifte skærmene med et topnøglesæt etc?
Jeg kan evt tage et par billeder i morgen når det igen er blevet lyst.