crv skrev:Bilen er en na fra 1994.Intercooler må vente til jeg eventuelt opgradere Kompresser hvor det helt klart er nødvendigt.Jeg søger mere specifikt råd om hvilke produkter der bedst styre tænding og luft/bensin forhold.Der er så mange produkter på markedet som alle lover guld og grønne skove så jeg tænkte at nogle måske af erfaring/læst kan fortælle mig hvad der er et fornuftigt køb
MVH
Lars
Hvis du skal ha en bil der kører optimalt, kan du ikke undværer en komplet motorstyring. Der findes rigtig mange forskellige mærker på markede, men det er som regl bedst at finde ud af hvem der skal lave det for dig og så la´ ham bestemme hvilken styring det skal være.
Hvis det har nogen interesse har jeg en haltec e6k motorstyring som du kan få til en billig penge.
Og nu tænker du jo helt sikkert- (det siger han sku kun for at komme af med noget lort han ikk selv kan bruge.) Og til kan jeg kun sige, at mit projekt med tiden udviklede sig og til sidst var hatec styringen ikk avanceret nok, og en ny styring blev købt..!!!
Har du nogle spørgsmål er du meget velkommen til at fyre løs, så vil jeg om muligt være behjælplig...
ChristianThomsen.