Den løsning tror jeg sgu jeg ender med at vælge. Jeg kan jo ikke have heldet med mig for evigt.
Du skraber ikke mod kansten ved indkørsler eller lign.?
Redaktør: Softtop

Jumbo skrev:Flotte billeder, Chiken m.m.
Hvad polerer I Jeres biler med?
Claus skrev:Uhhh, Henrik...det ser ikke godt ud, altså jeg tror din vand temp sagtens kan holdes på et normalt niveau, men har du målt din olie temp med den opsætning ?
Blot min nummerplade der ligger ned på læben, giver en temp på 100/105 og rejser jeg den lidt op, stiger min olie temp til faretruende niveau. og som din står og med mølle...uhh, hvad viser den ?
jepperimmen skrev:Vippeløsning både til NA og NB
http://www.thompson-automotive.com/Disappearing_plate.html
Nej, det er ikke lovligt
Så lige her til aften \"Station 2 special, Fatrstrømere på MC jagt\" Der omtalte betjenten 30° som max hældning på nummerpladen (han stod faktisk med en gradmåler og målte på nummerpladen). Jeg kunne huske dette gamle indlæg og Hasses kvaler. Mon der er faldet en dom, så det nu er ok op til 30°? For kan huske at vi jo tidligere ikke har kunnet finde et eksakt tal i reglerne.Jeg klagede, og der blev gudhjælpemig \"hidkaldt\" jurister og særlig sagkyndige. Der blev fotograferet og foretaget vinkelmålinger og skrevet juridiske kendelser, hvor man kom frem til, at min nummerplade \"...dannede en vinkel på ca. 25 grader. Dette kan næppe betragtes som \"næsten lodret\", hvorfor...ikke er opfyldt\".
Den sagkyndige der fotograferede og vinkelmålede, sagde til mig, at han aldrig var kommet med kritik, hvis det var ham, der havde været sagkyndig på bilsynet.
Jeg har ikke haft problemer med politiet (når jeg er blevet standset eller mødt dem) og nummerpladen sidder stadig, som den gjorde ved synet.
Og min indstilling er, at hvis en eller anden (æggeskal) virkelig ville standse mig og udskrive bøde, vil jeg gå i retten.
Jeg mener nemlig, at 25 grader er NÆSTEN LODRET.
(eller osse må nummerpalden havde fået et skub, som jeg ikke har været opmærksom på \"\"\"\"for jeg har naturligvis rettet nummerpladen efter, at jeg fik at vide, at ca 25 grader næppe kan betegnes som næsten lodret\"\"\"\"\"\".
Næste gang jeg skal til syn er nummerpladen lodret i en afstand fra ca 100 meter fra synshallen.
Som kuriosum kan jeg nævne, at jeg havde bilen til førsyn hos FDM, og de havde ingen kommentarer til nummerpladen.
Tilbage til Problemer og løsninger
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster