Så kom MX-5'eren ud af garagen - Vis mig dit forårsbillede!

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Indlægaf Webmaster » lør 24. mar 2007 19:52

I dag skulle det være. Ikke mere salt på vejene, og så det her fantastiske vejr.

MX-5'eren stod ren og flot under sit car cover, men ville ikke starte. ØV - helt flat batteri (men sådan har det nu været hvert år). Ind efter startkabler, flytten lidt rundt på bilerne og vroumm.... (erhhh host hak hos).. Den lyder sku ikke godt sådan en 5'er de første 2 minutter efter at have været gemt væk.
SMS fra Mikkel \"Er ved at sætte sommerdæk på\" - så det var da nærliggende lige at køre knap 200 km rundt på Sjælland og nyde det pragtfulde forår. Er helt ør i hovedet og er sikker på at når jeg lægger mig til at sove, kommer jeg til at drømme om lyden små fugle, fornemmelsen af gamle blade, som ses virvlende rundt i bakspejlet -AAAAHHH det er sku dejligt at køre Roadster!

Et par forårsbilleder er tilføjet til Galleriet: http://www.five-speed.dk/Gallerisub/200 ... arts24.htm

Billede

Er der andre der har været ude med bil og kamera? - Så lad os se jeres forårsbilleder?
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

Indlægaf bassman » lør 24. mar 2007 21:29

Var på arbejde næsten hele dagen, men nåede heldigvis lige at køre en tur inden solen gik ned, endda med kalechen nede.
Anden gang jeg prøver det, efter at have erhvervet en MX5. :P
Det er ret fedt at sidde under åben himmel og suse afsted.
Skiftede til sommerdæk igår, som selvfølgelig også lige skulle afprøves.
Man går aldrig helt fejl af Continentel. Det var næsten som at prøve en helt ny og anderledes bil.
Men i morgen skal det gode vejr nydes.

Billede
Brugeravatar
bassman

Indlægaf Mikkel » søn 25. mar 2007 20:22

Ja, du har jo selv taget mit forårs-billede, Christian - fa'me et flot billede:

Billede

...nej, det er vist det her:

Billede

...eller måske hr. Webmaster :lol: (her er Christian igang med at blive overhalet - se hvor overrasket han ser ud - han glemmer helt at kigge på vejen)

Billede

HÃ¥ber I fik nydt weekendvejret :wink:
NB-FL Sport
Brugeravatar
Mikkel

Tilbage til Diskussion