Tougher than the rest

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Tougher than the rest

Indlægaf hasse » ons 4. jul 2007 09:26

Desværre har de grusbelagt (er nu som et vaskebræt) en skøn MX5 vej gennem Teglstrup Hegn i helsingørområdet.

Men fandt en ditto.

Hvis der havde været politikontrol, og jeg var blevet snuppet, havde jeg sendt bødeforlægget til Bruce Springsteen.

Havde fundet et gammelt bånd (!!!!!) med \"Stenen\" og \"Tougher than the rest\" drønede ud.

Og så lige lidt filosofi til sidst:
Næste gang jeg hører/ser en sænket BMW med hele udstyret og larmende arabermusik, så .....(egen barm, I ved).

Der er bare den forskel, at jeg gør det ikke altid og heller ikke for at få opmærksomhed.
Hasse
1990, Crystal White.
hasse

Geografisk sted: Den anden Verden

Indlægaf Webmaster » ons 4. jul 2007 14:55

Ja tak, var i lørdags på vej ned forbi den gamle skydebane i Hellebæk på fuld drøn indtil bilen hoppede og dansede rundt i store vejhuller. Vendte hurtigt om. Hva' faen sker der??? Har vi nu ikke længere råd til asfalt på vejene, så vi skal til at køre i dyre 4x4 biler ?? :evil:
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

Indlægaf altid6 » ons 4. jul 2007 15:03

Så skulle i prøve at bo i Kalundborg, der skal man helst have halskrave og nyrebælte på, for at undgå skader, når man køre på de hullede lorteveje. Der burde være en lov for hvor dårlige kommunens veje må være. De behøver da ikke at bruge penge på fartbump, for huller og ujævnheder giver kontant afstraffelse ved hastigheder over 50.
Black Edition 1,6 fra 93 - Solgt juli 2013
Projekt racerbil 1,6 fra 93 - Købt november 2012
Vi ses på banen.
Hilsen Jesper
Brugeravatar
altid6

Geografisk sted: Kalundborg

Tilbage til Diskussion