Nej, jeg vil ikke af med min - men måske advare en lille smule imod dette produkt. Ja, for en ikke-ryger er den mere anvendelig end et askebæger - men kvaliteten af produktet er tvivlsom. Den er udført i stift plastik, rasler og ryger let af/ud. Jeg løste problemet med noget gummitape (af den slags men sætter på dørkarme). Den sidder bedre nu, men det er ikke perfekt.
Læste på miata.net en \"askebæger til kop-holder konversion\"-guide, har dog ikke prøvet selv.
http://www.miata.net/garage/tidbits.html
Turn an ashtray into a cupholder
Simply turn it upside down loosening the four little screws, removing the lid/door and replacing it backwards (i.e., door at rear of ashtray). Then retighten screws and you have a holder that will take a 600ml coke bottle very securely . The bottle actually clicks into place as if it were made to fit.

Takes about 5 min and is fully reversible. (Thanks to Peter Tosi)
Hvad der fungerer bedst, gør det selv-løsningen, eller det tvivlsomme købeprodukt, ved jeg ikke. Er dog ikke 100% tilfreds med min kopholder - hullerne er også for store til at passe ordentligt til andet end Store McD sodavand og tall coffees.