Med risiko for at puste til ilden... hvordan gik det egentlig med dette? Fandt I sammen nogle stykker og snakket teknik, eller blev Claus banket på plads?
Jeg kan et langt stykke hen ad vejen følge jer og kan ikke helt forstå den lidt skingre tone der har været i klub-regi efter Claus' indlæg. Jeg er selv medlem af MX5 Club men forventer ikke at deltage i nogle af arrangementerne, da jeg arbejder i rigtig mange weekender om året. Når jeg ikke er på arbejde gider jeg ærlig talt ikke bruge min kostbare weekend på at køre flere hundrede kilometer for at køre flere hundrede kilometer på rad og række for at køre flere hundrede kilometer hjem igen (let overdrevet for at fremme forståelsen..

).
Jeg støtter stadig dog gerne klubben, simpelthen fordi jeg synes det er godt at der er et officielt \"organ\" som andre klubber kan henvende sig til, og det er også fint med mig at der bliver arrangeret fællesture for dem der har mulighed for at deltage, det vil jeg gerne bidrage til.
Hvis jeg stadig havde boet i Kbh's området ville jeg gerne have været med til en lille kortvarig seance på en p-plads. Men måske der er nok her i omegnen til at vi kan arrangere noget tilsvarende - uden at det er et \"autoriseret\" arrangement med tilmelding og varsling. Misunder jer i øvrigt jeres Maglesø-mulighed.
Men hvad skete der - gik det i sig selv igen??