MÃ¥ske nogen er lidt sent ud. Derfor fgl. til dem...og andre.
Har forsøgt at få et sprøjteskema fra PAVA's hovedsæde, men de svarede ikke en gang på mine henvendelser.
Rettede derefter henvendelse til FDM, som - efter en beklagelse fra PAVA's side af (til FDM ikke til mig), at de ikke havde svaret mig!!! - blot konstaterede, at sprøjteskemaet var undergivet copyright, så det var op til Pava/deres lokale, om de ville udlevere det.
Jeg vil ikke belemre jer med den email korrespondance, jeg har med FDM. Den er ved at blive farverig.
Dette skal sammenholdes med, at FDM's tilsynsmyndighed med Pava består i, at de undersøger de biler, som PAVA udtager til kontrol!!!!!!!!!
En efter min opfattelse hele vejen igennem \"En god da' mand økseskaft\" holdning.
En mærkelig holdning fra en bilejerorganisation.
Dette skal også sammenholdes med, at PAVA ikke er undergivet Teknologisk Institut's værkstedskontrol.
Teknologisk Institut har et link, hvor man kan søge:
http://www.teknologisk.dk/transport/948 ... eskyttelse
(Hvad TI's ordning så er værd, ved jeg ikke, men bedre kan det vel ikke blive)
Jeg mener, at det er Claus, der tidligere har anbefalet, at man kun benytter firmaer, der er villige til at udlevere sprøjteskemaet.
Og det vil jeg tilslutte mig.
FDM's holdning skinner klart igennem. Citat:
\"Jeg mener ikke en bilejer, uden det fornødne udstyr og indsigt, vil være i stand til at kontrollere en rustbeskyttelse.
Med venlig hilsen
Jørgen Jørgensen
Afdelingsleder
Citat slut.
Kan ske, at denne Jørgensen skulle finde noget andet at lede.
Dette indlæg er overhovedet ikke en kritik af PAVA, som jeg indtil nu har haft stor tillid til.
Men JEG vil ihvertfald gerne have mulighed for at kontrollere det arbejde, der bliver udført for mine penge.
Har spurgt Mazda importøren, om de har et sprøjteskema.