Jeg kørte vinterkørsel sidste vinter (og kommer også til det fremover).
Selve kalechen klarede sig fint med lidt regelmæssig behandling - rens. osv. Det var snarere i det våde efterår, at der godt kunne danne sig lidt kondens på indersiden af kalechen. Selvfølgelig ikke noget, som lidt solskin ikke kunne tørre.
Jeg synes faktisk også, at plastbagruden klarede det ganske fint. Man skal selvfølgelig ikke være alt for hårdhændet overfor den, da den er ret sart i koldt vejr.
Udsynsmæssigt var den faktisk også ok; kabinen bliver jo hurtigt varm, og da plastikken ikke holder lige så meget på kulden som glas gør, så har man næsten lige så hurtigt udsyn bagud, som man har varme i kabinen. Med en glasbagrude burde det give sig selv - så trykker du vel bare på knappen
Der sad faktisk en lille eftermonteret blæser under bagruden i min, da jeg købte den, men da den alligevel kun gav larm og næsten ingen varme, blev den hurtigt taget af igen. De to midterste ventilationsdysser kan faktisk også peges lige direkte mod bagruden, og det er også ganske effektivt
Jeg har ikke prøvet at køre med kalechen nede i frostvejr, men den kan vel også blive lidt \"stiv\" i det kolde vejr... ...ikke fordi man ikke har lyst...