Jeg skal gå og hygge om Felix denne vinter -
For første gang bliver det slut med at udsætte vidunderet for saltlagen - betyder desværre også slut med vinterdrifting på sneglatte veje til glæde for kæresten der har været rædselslagen hver gang hjulene har mistet mister taget og den har slået lidt med bagenden - Min NA'er overvintrer under tag i år - Er kommet i så heldige omstædigheder at jeg flytter i hus med stor garage med tilhørende værksted, så jeg har endeligt fået udlevet min drøm om at når skruenøgler og olielugt trækker i mig en kold vinteraften, lige at lade kæreste og barn være det de er og smutte ud i garagen og skrue og polere på det der er virkelig livskvalitet
Det glæder jeg mig som et lille barn til juleaften til -
Topstykket mv. kommer nok også under behandling for absolut optimering af luftflowet, ligesom en alle anden form for cool air intake kommer under overvejelse, og så skal tandremmen udskiftes og krumtapshimmerringen skiftes - plus det løse undervejs. Det bliver bare så godt

Har hørt at manden i huset lige overfor har en gammel Ford T han går og roder med - Den ku sikkert også godt bruge en topstykkepolering - hm nå OK der skal nok mere til at sætte skub i sådan en gammel svinger - Nogen der har prøvet med ændrede knaster høj komprimerings stempler og turbo?