Kør forsigt derude...

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Kør forsigt derude...

Indlægaf Tobster » fre 15. feb 2008 13:21

Billede

A car saleswoman who took a customer out for a test drive on Saturday evening, died after the man lost control of the sports car and veered into oncoming traffic on Upper Paya Lebar Road.

The brand new Mazda MX-5 flew over the road divider, smashed head-on into a black BMW, flipped over it and came crashing down into a van in the other lane.

The driver of the silver Mazda managed to stagger out of the badly-crushed car alive, albeit a little shaken up.

But the saleswoman, Ms He Xueli, 20 , broke her neck as a result of the impact.

Paramedics also found that she had suffered a cardiac arrest.

She was rushed to Tan Tock Seng Hospital but died an hour later in the operating theatre.

The driver of the Mazda, a 24-year-old warehouse supervisor, has been arrested by the police and is out on bail pending further investigations.

Dog en gammel nyhed fra 2005, men et voldsomt uheld der kan få én til at tænke lidt...
Torben, NA '90, Billeder
Tobster

Indlægaf Lurendrejer » fre 15. feb 2008 15:15

hmmm... Jeg er ikke knotten eller noget, men jeg kommer absolut ikke på five-speed for at blive mindet om min egen dødelighed :?

Men hva, det er jo mx5-relateret, så skidt... det har garanteret været en fed tur så længe det varede :lol:
Lurendrejer

Geografisk sted: Randers

Tilbage til Diskussion