MEN pasformen af de enkelte dele kunne være bedre og skal formentlig tilskrives, at flere af delene laves i hånden - det bærer de præg af
Er lidt bekymret for, at der kan suges \"beskidt\" luft ind i motoren, hvis pakningen ikke slutter tæt - og det er som bekendt ikke en god ting - nogen med erfaring???
Spekulerede på om der kunne slibes let på indersiden af røret og dermed øge diameteren - men har ikke tidligere prøvet at arbejde i kulfiber.
Nu vi er ved det..... nogen der har erfaring med vægtreduktion..... og her hentydes der ikke til dellerne pådraget ved umådeholden indtag af julemad, men derimod af 5'eren (selvom effekten i princippet er den samme - mere fart for den samlede ekvipage)
Jeg har selv smidt reservehjulet og donkraften ud og erstattet det med det nederste af en spand (for at understøtte filtmåtten) og et lappekit - ikke high tech - men det virker - og kan give lidt ekstra plads i bagagerummet.
Herudover er solskærmene røget (sidder mest i vejen hver gang kalechen skal af og på) og vindafviseren bag sæderne er ligeledes pillet ud (har efter min vurdering ingen effekt - som vindafviser)
Har spekuleret på at fjerne radio, højttalere plus motorantennen - Hører alligevel sjældent musik i bilen - men er i tvivl om, hvor meget vægt der spares.... altså om det er umagen værd.
Kører i øvrigt på Superleggera fælge...
Nogle med gode ideer/erfaringer, der ikke går udover hverdagsdueligheden???
Min bil er en NB 1,8 sport fra 2002.