Hej, jeg har nu splittet undervognen fuldstændig og nye poly bushes til hele svineriet samt diverse bolte er i order fra MX5 Parts.
Når jeg nu er i gang her nede under bilen, som jo ikke er det sjoveste sted, ( jeg foretrækker det ude under hjelmen ) hvad skal jeg så vælge af støddæmpere ??????.
Er der andre der står med tanker om at udskifte deres støddæmpere, i så fald kunne vi evt. lave et fælles indkøb, og få en god pris.
Findes der nogen dæmpere hvor man kan justere hårdheden uden at ændre på højden. Det kunne være interessant at finde en dæmper der er moderat hård til daglig brug men som samtidig kan få et ekstra hak eller to i hårdheden til trackdays. Mit krav til dæmperen er samtidig at det skal være muligt at justere på dæmpningen.
Er der nogen der kender dem som MX5 Parts sælger http://www.mx5parts.co.uk/product_info. ... ts_id/1066 , eller hvad skal jeg vælge ???????
Hvor meget har i andre sænket jeres bil ???, de fjedre som sad på min bil da jeg købte den medførte at der var 9,5 cm fra vejen til vangerne på bilen !!!!
Hvor skal jeg handle, og hvad skal jeg vælge ..............
Stig