Vis mig din radio!

Fast & Furious, store højtalere og andet lir

Redaktør: Softtop

Vis mig din radio!

Indlægaf And » søn 13. apr 2008 11:01

Hej

Jeg har endeligt fået erhvervet mig en Ipod og skal bruge den gennem interface-kabel i både pendler-raketten og min NA. Derfor skal der købes en ny radio til min NA, jeg har forelsket mig i Alpines modeller, disse har også en velfungerende Ipod integration, (og kan fås UDEN CD).

Da kabinelyset i NA er grønt ville jeg gerne finde en radio med samme baggrundslys, men jeg har også forelsket mig i et par andre modeller der kører med rødt lys og en med svagt blåligt.

Derfor, vis mig et billede af din radio i din bil, så jeg kan se hvor meget det \"forkerte\" lys falder ved siden af? Eller fortæl om dine erfaring med det \"forkerte\" lys.

Mvh.
And - ´92 NA Black & Tan Billede

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And

Geografisk sted: Svendborg

Indlægaf Ian » søn 13. apr 2008 11:37

Jeg har en Sony CD/MP3, som kan skifte displaylys eller mulige farver. Jeg har desværre ikke lige noget billede. Personligt, så synes jeg ikke, at det gør noget med en anden farve. Faktisk, så bruger jeg aldrig den grønne farve lys i diplayet, da det alligevel ikke helt er den samme som i instrumenterne - og så er det, at det irrietere mit øje. Så jeg bruger som regel det røde.
Ian

Geografisk sted: København S

Indlægaf And » søn 13. apr 2008 11:57

Ian skrev:Jeg har en Sony CD/MP3, som kan skifte displaylys eller mulige farver. Jeg har desværre ikke lige noget billede. Personligt, så synes jeg ikke, at det gør noget med en anden farve. Faktisk, så bruger jeg aldrig den grønne farve lys i diplayet, da det alligevel ikke helt er den samme som i instrumenterne - og så er det, at det irrietere mit øje. Så jeg bruger som regel det røde.

God pointe - jeg er også selv mere til det røde af hensyn til nattesynet.
And - ´92 NA Black & Tan Billede

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And

Geografisk sted: Svendborg

Tilbage til Styling & ICE