Sker der noget ??

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Sker der noget ??

Indlægaf cha » tirs 30. nov 2004 21:21

Nu har jeg fulgt med på jeres side i nogle måneder, og I den tid, et der ikke sket særligt meget omkring MX 5 klubben, Jeg overvejer at blive medlem, men jeg ved ikke hvad jeg melder mig ind i, og om der stadig er liv i klubben !!!!
cha

Indlægaf Webmaster » tirs 30. nov 2004 21:41

Der er i øjeblikket ligeså meget liv i klubben, som der er krudt i en bjørn i dvale... :roll: Det er jo vinter (eller noget der ligner) og mange af bilerne i vinterhi... Vent bare til Marts/April når de små biler kigger ud af garagen og vipper med lygterne i skæret af det skarpe lys. Så kommer der liv i Klubben igen.

Prøv at tage fat på et af bestyrelsesmedlemmerne: http://www.mx5club.dk
Senest rettet af Webmaster ons 1. dec 2004 19:52, rettet i alt 1 gang.
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

Indlægaf Zookeeper » ons 1. dec 2004 18:03

Du kan roligt melde dig ind - siden for klubben har været lidt forsømt som du kan læse i toppen af siden. Webmasteren havde vist rigeligt arbejde med at holde sin egen gode side kørende(skriv hvis du vil have et link :D )- , og der var rigeligt at opdatere med - da man har delt klubben mellem Øst og West for storebælt. Så der var rigtig mange aktiviteter i 2004 og der vil være ligeså mange i 2005. når du melder dig ind vil du modtage klubbens blad som er i farver, hvor der står en hel del om de fleste træf i 2004 - og hvad der er planlagt i 2005 af træf.
Så vidt jeg ved arbejdes der med siden, og det kan vist ikke vare længe før der sker noget.

Jeg meldte mig ind da jeg så, der var aktiviteter i west og det har været rigtigt gode træf, og har også været en enkelt tur til sjælland - der iøvrigt var ligeså hyggeligt.
SÃ¥ alle anbefalinger herfra
Har nu en Laguna blue 1.8'er fra 1994
Zookeeper

Geografisk sted: Vissenbjerg

Tilbage til Diskussion