Det er naturligvis en smagssag. Og meget individuelt.
Som jeg fornmmer det, har de folk herinde ikke bare bilen for at køre i den. Men også fordi der skal leges og eksperimenteres. Jeg har en Passat
fra 1999 en stor tung klods af en bil, og den gider jeg ikke engang støvsuge det må konen gøre, når hun ikke kan holde svineriet ud længere
(vi har tre små børn !) Mig rører det ikke med et æbleskrog eller to på gulvet, sammen med tonsvis af krummer. Bare den kan køre.......
Men her sidste dag stod jeg i 3 timer og pudsede og polerede MXeren, vaskede, støvsugede osv, så der er sket et eller andet (kan det mon være den feber jeg har hørt tale om), og så drømmer man hurtigt om noget lækkert udstyr til at pynte lidt op med. Derfra går det hurtigt over i
desideret renovering, forbedring af ydelse, opstramning af undervogn, og for at det nu ikke skal løbe helt af sporet denne afstemmning, der jo også tydeligt viser at man ikke skal eller behøver gå helt amok.
Tænker man på at den en dag skal sælges

Har jeg en lille fornemmelse af at den er lettere at sælge hvis man ikke ændrer for dramatisk på grundformerne samt motor (hvem gider købe en bil af en der har haft turbo på ???) Men holder bilen forholdsvis original.