KjaLLe skrev:Hej..
Vil gerne have nye bundmåtter i bilen, da de gamle er lidt slidt..
Problemet er bare at jeg ikke vil have nogle uorginale i, da de skal passe perfekt, gider ikke det andet gejl.. Og dem de har ved I.L. og MX5 Parts er ikke ret kønne syntes jeg..
Ville meget gerne have noget i magen til dem jeg har nu, men hvor dælen kan de købes henne af?
Jeg var faktisk hos Mazda i går, på Jagtvej i Kbh, og spørge efter den plastik knap man låser måtten i føresiden fast med, men svaret var at man ikke kunne købe den i løs vægt og at man i stedet kunne købe et sæt måtter. Jeg så ikke måtterne, men fik oplyst at de kostede godt 300.- plus moms.
Hvis nogen har et forslag til hvor jeg finder den knap jeg mangler så sig endelig til. Jeg tror nok det noget original Mazda noget og den indgår i et system hvor der lige foran føresædet sidder en lille arm som løber ned under de første 5 cm af tæppet midtfor, der hvor armen ender er der så et hul i tæppet og så mangler der en "knap" man kunne stikke igennem hullet og låse tæppet fast med. (hvis ikke det giver mening så tager jeg gerne et billede).