af hasse » søn 16. okt 2005 19:31
Opsummering af de problemer, jeg har haft med bracen:
Sprinklerdunken:
Er løst ved, at jeg har anskaffet en plastikbeholder, der er blevet fastgjort der, hvor luftfiltret sad (jeg kører med JR-cold air).
Motoren til sprinkleranlægget er monteret ved siden af. Vædsken kommer så gennem en slange i beholderens låg ned til motoren, som sidder i beholderens bundhøjde.
Motoren er forbundet med ledninger til det originale stik i højre side.
Plastikslange fra sprinklermotorens udgang til dysernes indgangsrør i højre side.
Bremserør:
Bremserøret fra mastercylenderen bøjet væk.
Bremsevædskebeholderen:
Indpresningen i bremsevædskebeholderen må jeg vist leve med. Har dog for en sikkerheds skyld kommet spændringe omkring beholderens befæstning til masteren.
Og så har jeg opdaget, at boltene fra støddæmperne \"kun\" går ca halvt ind i møtrikkerne. Man må sandelig håbe, at de holder (spændes med 27 ft.).
HELT ÆRLIGT:
DET ER S'GU DA IKKE DET, MAN (?)/JEG FORVENTER, NÅR DER KØBES EN NY DEL FRA ET VELRENOMERET (?) MX5-FIRMA. Måske tager jeg fejl.
At de så reklamerer med \"work of art\", rager mig en papand. Det er ikke derfor, jeg køber. Så hellere en Rembrandt eller Høst.
Iøvrigt mener jeg ikke, at jeg kan mærke forskel fra før og nu. Det kan da godt være, at der er forskel, hvis mx'eren af en superdriver køres til grænsen for det mulige.
Ja. Dette blot mine problemer, som jeg delagtiggør jer i, hvis I overvejer at købe JR's supercharger strut tower brace.
Jeg har selvfølgelig skrevet til Jackson Racing for at få deres kommentarer.
Hasse
1990, Crystal White.