Håber det er OK jeg blander mig i din solo tråd
------------------------------------------------------------
Jeg ville vælge:
* Olietemperatur - som vist nok nævnt allerede, siger MEGET mere om motorens driftstemp. end vandtemperaturen gør)
* Voltmeter - man er vel lidt nørd, og det mini batteri MX-5'eren kører rundt med, har jeg ikke sååå meget fidus til - så synes jeg er voltmeter er rart at have. Plus, lige pludselig voltmeteret ikke længere står over de 13,x volt (kan ikke huske hvor meget det er) når man kører, så ved man da at generatoren sikkert er stået af, før det er helt for sent...
------------------------------------------------------------
Og min mening om dine andre valgmuligheder:
* Termometer - Nahhh, ved ikke helt, enten regner det vel ellers er det toppen-nede vejr?

Synes der er så mange små digitale termometeret man kan placere godt gemt af vejen, hvis man absolut vil have ét.
* Ur - rigtigt, det mangler vi sådanset. Men jeg bruger det jeg har i min radio, trykker bare på \"DISPLAY\" knappen og så skifter den til uret. Så ofte synes jeg ikke jeg savner tiden - ellers sidder mobiltelefonen også i holderen ved siden af radioen.
* Air/Fuel meter er kun \"sjovt\" (nødvendigt?) hvis man kører med tryk på eller anden vigtigere/tung tuning af motoren, i mine øjne. Jeg ved ikke om det kan have en præventiv virkning så man kan \"opdage\" at noget er ved at gå galt med motoren, eller om der er andre ting man typisk vil se på. MEN, hvis der skal udfyldes med 3 pladser, ville jeg nok vælge A/F måleren eller et Ur, som 3. plads.
* Vandtemp. og rpm's har vi allerede ja.
Edit: I min gamle Supra, havde jeg monteret ladetryk og olietryk. Og nede i askebægeret placerede jeg et digitalt termometer med indbygget voltmeter, så det bare at at åbne klappen for at få adgang dertil:
(Vippekontakten ved siden af TOYOTA logoet var til at slukke lyset i turbo+olie urerne, hvis jens betjent kommer \"på besøg\" i aftentimerne

)