Jeg hilser så vidt at det er muligt på andre MX-5, men sjovt nok, virke det som om at MX-5 folket kan deles op i 2 grupper. Den ene gruppe er selvfølgelig alle jer herinde på denne side. Er helt sikker på at i vil hilse igen

. Også er der den anden gruppe. Undskyld udtrykket \"ældre mænd\" der når de opdager at min MX-5 ikke er holdt som standard og at det ikke er en anden \"ældre\" herre, med blød hat og lillemor på tur, der sidder i den. Nægter at hilse og bare ser fornærmet ud, selvom at man har øjenkontakt. For dem er jeg sikkert en \"bølle\" og en \"slubert\", der har været så fræk at over gejle deres elskede \"standard\" køre ikon, ved kun at være en hvalp på 30 og sætte noget så flabet, som 16\" alufælge på bilen............ Uha uha sikke da en bisse, han køre sikkert uansvarligt og mere end 55 km/t på landevejen.
(Dette er ikke en general fordom imod folk over 60, bare nogle oplevelser, der relatere til denne tråd

, så håber ikke at jeg har trådt nogen over tæerne)
Ved ikke om det bare er området jeg bor i, hvor det kun er accepteret at have en MX-5, hvis den er købt for pensions opsparingen. Men det er jo heldigvis et frit land, så de kan jo hilse eller ladevære