Ved at justere det \"greb\" som den lukker i, i, ganske få milimeter (hhv. lidt længere ind, så døren presser en anelse mere på gummilisten samt en anelse længere ned, da hængslerne henne foran jo bliver slidt med tiden), er døren formentlig kommet til at sidde lidt mere tæt nu. Det vil jo vise sig, måske, det er første gang jeg har oplevet at der er kommet vand ind når den har holdt stille, da den normalt holder i garage.
MEN - en anden gevinst, passagerdøren lukker meget bedre og \"blødere\" nu end den gjorde før, som om den er helt ny. Og plus de resonansplader jeg har monteret i døren, så lyder det som en hel million når den lukker
Desværre er det nederste hængsel i førersidens dør for slidt, og \"grebet\" døren lukker i, er allerede justeret så langt ned som den kan komme. Den side bliver jeg nødt til at skifte nederste hængsel engang, hvis jeg kan finde nogen der gider (tror det er bøvlet at få inderskærmen af og komme til at skifte nederste hængsel)
Det var hvertfald nyt for mig at de \"greb\" kunne justeres sådan og give et meget blødere \"dørlukning\" - bare vær opmærksom på at det er ganske lidt de skal justeres.
(PS: Jeg kalder det \"grebet\" fordi jeg har glemt hvad den hedder, beklager