Hej Hasse, jeg synes du bør rette dit indlæg så Keith's mailadresse ikke fremgår (spam).
Mvh Kim
Redaktør: Softtop
Det er en sjov diskussion den her, og som er kommet Meget vidt omkring !Claus skrev:Hvad er forskellen på at jeg føler bilen styrer væsentligt bedre med bedre styre respons versus hvad der rent faktisk er bedst ?
Efter min holdning er kontante og skarpe styrerespons den bedste egenskab til bilen, hvor andre sikkert er til den mere komfortable side.
Svarer det ikke til at man spørger hvad smager bedst jorbær is eller vanillie ?
Husk MX-5 blev introduceret med 14" dengang i 1990 var 13" normen.
Senere kom modellen med 15", 16".
Nu er 205/45/17 en almindelig standard på topmodellen NC 2,0 Jinba Ittai
UlrikK skrev:Mht. store fælge, mode og motorsport er det måske en bedre ide at kigge på klasser som DTM, der trods alt har lidt mere til fælles med en "rigtig" bil end Formel 1. Tror I virkelig de har store fælge fordi det er "inn"?
UlrikK skrev:Som en anden nævnte er Lotus Elise også et lysende eksempel på en kompromiløs sportsvogn med forholdsvis store hjul, den er endda er bygget over mindst mulig vægt filosofien. Tror I virkelig at Elise konstruktørerne har tænkt: "Arh, det ser sejt ud med store fælge, lad os smide sådan et par på"? Til sammenligning er MX5 bygget som en sportsvogn til folket, med de kompromiser den slags fører med sig.
UlrikK skrev:Så nej... Jeg kan virkelig ikke se hvordan store fælge på sportsvogne kan skydes ind under mode.
UlrikK skrev:En helt anden ting er at MX-5 ikke er konstrueret til store, eller måske rettere tunge fælge, hvilket er en bivirkning af at den er lavet til at være en "folke sportsvogn". Men igen: Hvis man kan komme 17" fælge på der vejer mindre end de originale, kan det vel ikke gå helt galt?
Tilbage til Tuning og modificering
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 1 gæst