Oplever flere gange om ugen børn råber \"fed bil\" og \"lækker Ferrari\"
Er det når jeg holder stille forklarer jeg gerne, at det da sørme ikke er en Ferrari, men en ægte Mazda MX-5
Tilbud fra 2 sygeplejersker (i uniform

) om vi ikke skulle bytte bil. Har jeg også fået.
Der er også mænd der lige ruller ned, og spørger \"hvad er det for en bil\". Jeg har ingen skilte på, ud over mine stejlende \"Team Woodo\" haner.
P-vagten, som jeg fik en hilsen fra. Havde også haft problemer med bilmærket, havde så skrevet \"Team Woodo\". Det i sig selv var sku' alle pengene værd.
Er flere gange (som som dig Hasse) også spurgt af piger \"giver du ikke en tur\". Så svarer jeg gerne \"Jow da, og så kan vi jo køre en tur i bilen bagefter\". Det udløser gerne en del fnisen
Vil sige at jeg også prøver at holde \"lav profil\". Men kører altid med taget nede, bare det ikke regner. Og elsker lyden af +5000 omdr. Ja så vækker det måske lidt opsigt i sig selv. Men det er bare en fryd med kluden nede, og tænker tit på hvorfor alle de andre cab's jeg dagligt møder, næsten så godt som alle har kluden oppe.
Det må være folk der mere har bilen som status symbol, end for at få den dejlige oplevelse det er at køre topløs.
Har faktisk kun haft gode oplevelser/ respons, når jeg kører rundt. Folk der smiler tilbage, kikker eller vil ha' en til at gi den lidt gas (drengene).
Det er jo nok fordi de kan se at man selv har det helt store smil på.
Eller også smiler de fordi de tænker \"hold da kæft en idiot...Det støvregner, er kun 5 grader og han har ingen tag på bilen\"