Jeg fandt lige en tråd på miata net omkring det samme - havde faktisk ikke set at I allerede havde svaret herinde også, så har spurgt derinde også:
http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=29517
Som der er en der skriver, en \"Bill\" fra FM (flyinmiata?) påstår at han aldrig har set nogen have problemer med det, selvom bolten ikke går hele vejen igennem. Meeeen må nok indrømme at jeg da ikke er helt tryg ved situationen. Har som sagt spændt til 32nm, ved ikke om jeg skal give den et par nm mere, men vil hvertfald efterspænde senere hvis det er.
Har ikke været ude og køre endnu, da jeg mangler en 8mm umbraco nøgle til at spænde selve \"pinden\" fast med, så sådan en får jeg lige fat på imorgen og så kan jeg prøve om der er noget forskel at mærke.
Puha den var ellers dyr den der \"Suspension Top Mounting, Mk1\" ... er det den eneste løsning ellers? Som Kuksi er inde på, nævner de også på miata net noget med at bore et hul med gevind og montere en anden længere bolt. Men uanset hvilken metode, kræver det så ikke at støddæmper og fjedre skal af igen?
En skør tanke: Kan man evt. slibe et par milimeter af tårnstabilisator-beslaget der hvor bolten skal monteres, så det område bliver et par mm tyndere og bolten derved kan nå op til toppen af møtrikken? Jeg ikke helt hvad materiale det er lavet af, selve \"pinden\" imellem beslagene er alu, tror beslagene er noget metal af en art.