Så er den monteret, Men jeg ved ikke helt hvad jeg skal forvente. Som man kan læse ovenfor, kan den bruges med kompressor men sådan har jeg ikke endnu.
Men selv med den alene synes jeg at den er blevet mere \"let på tå\" ... nærmere mere bundtræk. Ved dog ikke om det har noget at gøre med den eller den nye dual side udstødningen jeg har fået monteret eller en Kombi af begge dele.
Nogen kunne måske forklare hvad sådan en Header skulle kunne gøre i forhold til den der sad der i forvejen?
(lyder måske jeg ikke ved nogen om biler, og i som tænker dette har da så evigt ret. Næste spg vil være hvofor så købe den? Jeg tænkte at nu da jeg alligevel skulle have ny udstødning, og ny cat. da den der sad på var blevet defekt, så kunne jeg jo så flere fluer med et smæk og så skifte hele vejen igennem)
Nu lige et bonus spg. : Det cold air intake kit der kan fåes til NB´eren, er det \"bare\" som den normale lukkede luftfilter kasse (bare siddende et andet sted) ?
Eller virker den ligesom De KN filtre man kan få? Altså øger luftgennemstrømningen?
grunden til dette er at jeg ikke ønsker mere lyd og det lader til at det Cold Air Intake har en kasse på der på sin vis begrænser lyden (men måske er man heldig at det giver en lille effekt forøgelse lig med den man ser hos de ellers så berygtede KN-kits?)
some one enlighten me