af Danny » tirs 10. mar 2009 17:01
[quote="PartyPhreak Jeg har lige solgt min 1,8'er.. Den var meget flot og original stand. Fik en brugtvognstest uden anmærkninger andet end lille hul i udstødningen. Undervognen var rustfri. Fik 84.000,- for den, så det er bestemt muligt at finde dem i dit prisleje.. Husk at det på godt og ondt er købers marked i øjeblikket...[/quote]
Sjovt du siger det, jeg har lige opdaget din bil i aftes. Men den havde du da ikke sat til salg på diverse bilmarkeder vel? Det første jeg scrollede ned til blandt søgeresultaterne var nemlig årstallet i min søgen efter en 94'er og jeg husker ikke dit fordelagtige tilbud. Sydvestjydens er betsemt heller ikke tosset, det er fine biler de to. Men for 30000 mere end mit nuværende "target", tror jeg hestekræfterne og de andre fordele må lade vente på sig til mere forsvarlige tider. For jeg synes umiddelbart ikke din bil (jens Arne) bør sælges billigere, medmindre det bliver strengt nødvendigt.
@ Claus
Tak for tippet, den kendte jeg ikke til. Og tak for den pæne kommentar i starten af tråden.
92' NA med AGX, Butterfly, Superpro og FM mounts.