En epoke er forbi

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Indlægaf Lennart » tirs 10. mar 2009 16:19

Sejt at du stadig er med på sidelinien partyphreak, så har bilen alligevel gjort indtryk ! :D
Never say 'OOPS!' Always say 'Ah, Interesting!'
Lennart

Geografisk sted: Aabenraa

Indlægaf Danny » tirs 10. mar 2009 17:01

[quote="PartyPhreak Jeg har lige solgt min 1,8'er.. Den var meget flot og original stand. Fik en brugtvognstest uden anmærkninger andet end lille hul i udstødningen. Undervognen var rustfri. Fik 84.000,- for den, så det er bestemt muligt at finde dem i dit prisleje.. Husk at det på godt og ondt er købers marked i øjeblikket...[/quote]

Sjovt du siger det, jeg har lige opdaget din bil i aftes. Men den havde du da ikke sat til salg på diverse bilmarkeder vel? Det første jeg scrollede ned til blandt søgeresultaterne var nemlig årstallet i min søgen efter en 94'er og jeg husker ikke dit fordelagtige tilbud. Sydvestjydens er betsemt heller ikke tosset, det er fine biler de to. Men for 30000 mere end mit nuværende "target", tror jeg hestekræfterne og de andre fordele må lade vente på sig til mere forsvarlige tider. For jeg synes umiddelbart ikke din bil (jens Arne) bør sælges billigere, medmindre det bliver strengt nødvendigt.

@ Claus

Tak for tippet, den kendte jeg ikke til. Og tak for den pæne kommentar i starten af tråden.
92' NA med AGX, Butterfly, Superpro og FM mounts.
Danny

Geografisk sted: Videbæk

Indlægaf PartyPhreak » tirs 10. mar 2009 22:06

Lennart --> Ka jo ikke lade være med at kigge ind en gang imellem.. ;)

Danny --> jo den har været til salg både på dba.dk og bilbasen siden august og til for en uge siden ca... :wink:
Brugeravatar
PartyPhreak

Geografisk sted: Tåstrup, Storkøbenhavn

Indlægaf Danny » fre 13. mar 2009 11:19

> Partyfreak

Ja så har du lige præcis solgt den inden jeg begyndte at lede :P

Jeg har lige været ude og afmontere udstødning, bærearmene og støddæmperne på foraklsen af den gamle dyt. Dem vil jeg altså ikke af med, nu hvor de både har Superpro-bøsninger i og er metalliserede. Og det var trods alt rart, det er en fornøjelse at arbejde med i forhold til allerførste gang og tog kun lidt under en time for forakslen. Bolte og møtrikker har jeg trods alt behandlet bedre end karosseriet, så jeg oplevede ikke alt det bøvl med møtrikker der afrundes og bolte der knækker (ved katalysatoren).

Jeg endte forresten med at købe føromtalte bil, den skal hentes i dag.
Danny

Indlægaf Danny » lør 14. mar 2009 09:43

Så er den nye bil i hus, men det skulle selvfølgelig ikke gå smertefrit og efter planen.

For hvad sker der på motorvejen på vej hjem med bilen i aftes? Der kører en lastbil forbi i modsatte retning og jeg får et stenslag i den nye bils forrude. Nu må det da snart stoppe :evil:
Danny

Indlægaf hasse » lør 14. mar 2009 11:18

Dannyboy!!!

Det ska' ikke gi' dig (glas)skår i glæden.

Ud at køre. DET ER FORÅR IDAG!!!
Hasse
1990, Crystal White.
hasse

Geografisk sted: Den anden Verden

Indlægaf Danny » lør 14. mar 2009 17:26

hasse skrev:Dannyboy!!!

Det ska' ikke gi' dig (glas)skår i glæden.

Ud at køre. DET ER FORÅR IDAG!!!

:D

Hvilken del af Californien bor du i? Her regner det.
Danny

Indlægaf overby » søn 15. mar 2009 18:56

hej danny..

Jeg har en yderst velholdt model NA 1990 til salg da jeg har valgt og købe hus..
Den har kørt ca 159000 km.. rød, sænket,7½*16 alu(azev), sports luftfilter, den blev lavet ved andreas sidste år for godt 14000 kr, med bla nye skiver/klodser for og bag, komplet rustfri sportsudstødning, nyere frontrude..tændkabler mm.. huen er også i pæn stand. bilen har et år til syn, og er absolut rustfri. den står inde fra nov til april.
Pris... tja.. den står lige nu til 89900 kr.. men kom med et godt bud og vi taler om det.. hvis du har en mail kan jeg sende nogle billeder

mail.. palleoverby@gmail.com
overby

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Danny » man 16. mar 2009 15:58

Det lyder bestemt ikke tosset Overby og jeg takker for tilbudet. Men jeg har godt nok lige akkurat købt den gamles afløser, så det er ikke aktuelt længere.

Ellers mange tak.
Danny

Foregående

Tilbage til Diskussion