Jeg åbnede i sin tid tråden for at få belyst hvordan fejlkoderne udlæses og vhad de betyder - Det belv afklaret og der viste sig heldigvis ikke at være nogen fejlkoder

Siden dengang for snart 4 år siden, har jeg ikke checket det igen, da alt jo bare virker på en MX-5

, men tror faktisk snart det ku være en god ting lige at gøre igen. Jeg har stadig klipsen og 1 kohm modtand + lysdiode i serie liggende, så det er jo bare at sætte det til - Bare for at være sikker på at alt fungerer korrekt her efter den kære i sidste måned fik det helt store eftersyn med skift af alle remme, nye shimmeringe ved kamaksler og krumtap, ny vandpumpe, olie og kølervædske. Det tog en weekend i god ro og orden - Skøn oplevelse - MX-5'eren er simpelthen vidunderlig at skrue på
Mit indlæg her lige for at runde diskussionen om lampen i instrumentbrættet af før det bliver gisninger og hypoteser. Så vidt jeg ved indeholder NA'ere ingen lampe med \"Check engine, mens den er monteret i NB'ere, der så til gengæld må døje med en elendig olietryksviser og så foretrækker jeg nu den gode olietryksmåler i NA'eren og så at fumle med en lysdiode en gang imellem.
Nysgerrig: Er der nogen af jer herinde med NA'ere, der har sådan en \"Check engine\" lampe? (det er ikke ladekontrollampen jeg mener)